مجله اینترنتی در اینستای ستاره‌ها؛ در انتظار فیلم جدید آنجلیا - سرپی

سرپی: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

هیو جکمن با اشتراک عکس‌هایی قدیمی از مراسم عروسیش با همسرش دبورا لی فرنس، ۲۵ امین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت و نوشت: «ازدواج کردن با تو مثل نفس کشیدن طبیعیه. از لحظه‌ای که همدیگر را ملاقات کردیم میدونستم که سرنوشتمون با هم بودنه. تو این ۲۵ سال عشق بینمون عمیق‌تر شده. ما تازه شروع کردیم و اول راهیم. دب؛ من با تمام وجودم عاشقتم» این زوج یکی از پایدارترین زوج‌های هالیوودی هستند که یک پسر و یک دختر را هم به فرزندی گرفتند.

در اینستای ستاره‌ها


جان لجند و خانواده چندساعتی را برای تفریح به ساحل رفته بودند و عکس‌هایی از آن به اشتراک گذاشتند. این عکس را هم جان لجند از پسر و دخترش در ساحل منتشر کرد و نوشت: «بهترین دوستان»

در اینستای ستاره‌ها


کلویی کارداشیان این عکس و تعدادی عکس دیگر را از جشن تولد سه‌سالگی دخترش ترو به اشتراک گذاشت و نوشت: «به همین راحتی سه سالت شد. من آمادگی ندارم که به این سرعت بزرگ بشی، ولی هرچقدر هم که بزرگ بشی عزیز من هستی. تو بزرگترین نعمت و دوست منی. مرسی که مرا به عنوان مادرت انتخاب کردی.»

گویا فرزندان خانواده کارداشیان‌ها مثل بچه‌های ما نیستند و خیلی راحت و بی‌دردسر بزرگ می‌شوند. طوری که مادرانشان گذر زمان را حس نمی‌کنند!

در اینستای ستاره‌ها


عکس جدیدی از جانلوکا واکی، مدل و رقصنده‌ی میلیاردر و نامزدش شارون فونسکا و دختر کوچولویشان «بلو» که به مناسبت عید پاک به اشتراک گذاشتند. همانطور که مشاهده می‌کنید لب‌شکافی دخترشان بعد از عمل جراحی به طور کامل بهبود پیدا کرده است.

در اینستای ستاره‌ها


کیتلین جنر، قهرمان المپیک و پدر خواهران جنر و کارداشیان، یکی از شرکت‌کنندگان فصل جدید مسابقه‌ی The Masked Singer بود. در این مسابقه شرکت‌کنندگان با ماسک، آهنگی را می‌خوانند و داوران حدس می‌زنند که او چه کسی است. اجرای کیتلین در این مسابقه حسابی سروصدا به پا کرد و همه او و صدایش را مسخره کردند واز دعوت او به این مسابقه انتقاد کردند! کیتلین که در همان مراحل اول مسابقه حذف شد، گفت که هدفش برای شرکت در این مسابقه این بوده که به بچه‌های ترنس نشان بدهد می‌توانند به راحتی زندگی کنند و هرکاری که دوست دارند بکنند!

در اینستای ستاره‌ها


شات جدیدی از دوا کسل، مدل و دختر مونیکا بلوچی و وینسن کسل، برای عطر جدید برند Dolce & Gabbana.

در اینستای ستاره‌ها


ماریو تستینو یکی از عکاسان مشهور، به مناسبت دوباره منتشر شدن آلبوم تیلور سوییفت، این عکس و تعدادی عکس دیگر از او به اشتراک گذاشت و نوشت: «از این خوشم میاد که تیلور برخلاف خیلی از سلبریتی‌ها که یک استایل را حفظ می‌کنند، استایلش را تغییر می‌دهد و سبک‌های متفاوت را امتحان می‌کند.»

در اینستای ستاره‌ها


جورجینا رودریگز، نامزد کریس رونالدو در کنار فسقلی‌هایش در ایتالیا. ژستی که اسب زیبا برای عکس در کنار خانواده‌ی رونالدو گرفته واقعا باید به عنوان بهترین ژست سال انتخاب شود!

در اینستای ستاره‌ها


تصویری از ایرینا شایک، سوپرمدل مشهور، در فشن شوی برند Michael kors که در یکی از خیابان‌های نیویورک اجرا شد. در این فشن شو، مدل‌های دیگری مثل بلا حدید و ویتوریا چرتی هم حضور داشتند.

در اینستای ستاره‌ها


تصویری از فیلم «Those who wish me dead» با بازی آنجلینا جولی، نیکولاس هولت، ایدن گیلن که اولین تریلر آن به تازگی منتشر شده. این فیلم که یکی از پرسروصداترین فیلم‌های ۲۰۲۱ است، ۲۴ اردیبهشت منتشر خواهد شد.

در اینستای ستاره‌ها


مکالی کالکین بازیگر فیلم «تن‌ها در خانه» و نامزدش برندا سانگ هفته‌ی گذشته صاحب یک پسر شدند و نام او را با یاد خواهر مکالی که در سال ۲۰۰۸ بر اثر تصادف در ۲۹ سالگی درگذشت، داکوتا گذاشتند! گویا جنسیت اسم خیلی برایشان اهمیت نداشته است؟!

در اینستای ستاره‌ها


مثل اینکه راک این بار شمشیر را از رو بسته!

در اینستای ستاره‌ها


چرا جونگ کوک در عکس‌هایش طوری ژست می‌گیرد که انگار کسی مجبورش کرده حتما عکس بگیرد؟!

در اینستای ستاره‌ها


عکسی تبلیغاتی از کای برای عطر برند بابی براون.

در اینستای ستاره‌ها


وقتی لی دونگهه در بین ورزش صبحگاهی، همزمان در افق هم محو می‌شود!

در اینستای ستاره‌ها


این شلوار هنری شما را هم یادِ دیوار‌های خانه‌های قدیمی که رنگشان ریخته می‌اندازد؟!

در اینستای ستاره‌ها


ای یون وو با انتشار این عکس از تیپ هنری جدیدش رونمایی کرد!

در اینستای ستاره‌ها


آلینا بوز این عکس را در کنار بوراک دنیز در پشت صحنه سریال ماراشلی به اشتراک گذاشت.

در اینستای ستاره‌ها


دو عدد اوزچویت خوشتیپ در یک قاب! به نظرتان کاران بیشتر شبیه به فحریه است یا بوراک؟

در اینستای ستاره‌ها


اسرا بیلگیچ مدل و بازیگر مشهور ترک در حال نقاشی با دست به یاد دوران کودکی!

در اینستای ستاره‌ها


ابرو شاهین، بازیگر و مدل ترک که سفیر گردشگری منطقه Midyat شده بود، لوح سند همکاری را از شهردار این منطقه دریافت کرد.

در اینستای ستاره‌ها


وقتی حادیثه از اجرای یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه به شدت ذوق‌زده می‌شود..

در اینستای ستاره‌ها


خیلی وقت بود از تارکان عکسی نگذاشته بودیم.

در اینستای ستاره‌ها


پریانکا چوپرا تعداد زیادی عکس با لباس‌های متفاوت و از زوایای مختلف از خود در مراسم بفتا ۲۰۲۱ در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که یکی از مناسب‌ترین آن‌ها را با کمی دست‌کاری در مدل لباس مشاهده می‌کنید!

در اینستای ستاره‌ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : چهره ها تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها