مجله اینترنتی در اینستای ستاره‌ها؛ جی‌جی حدید در طبیعت بهاری - سرپی

سرپی: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

در این هفته، هالیوود یکی از بازیگرانش را از دست داد. هلن مک‌کروری بازیگر نقش «پالی گری» در سریال پرطرفدار «پیکی بلایندرز» و همچنین بازیگر نقش «نارسیسا مالفوی» در سری سریال‌های «هری پاتر» پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام در سن ۵۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در اینستای ستاره‌ها؛

کیلین مورفی بازیگر نقش «توماس شلبی» در سریال «پیکی بلایندرز» با انتشار بیانیه‌ای گفت: «با از دست دادن چنین دوست عزیزی، قلبم شکسته. هلن انسانی زیبا، مراقب، بامزه و دلسوز و یک بازیگر بااستعداد و نترس بود. کار کردن با این زن درخشان برای من یک امتیاز ویژه بود و من شدیدا دلتنگ «عمه پال» خواهم شد.»

در اینستای ستاره‌ها؛

ضبط ششمین و آخرین فصل از این سریال محبوب که به علت درگذشت ناگهانی هلن متوقف شده بود، چند روز پیش با یادبودی از این بازیگر و تصویر او با جمله‌ی «روحت شاد هلن» دوباره آغاز شد. حالا باید منتظر بود و دید که چه کسی قرار است به جای این بازیگر بااستعداد در این سریال ایفای نقش کند!

در اینستای ستاره‌ها؛

پرنس فیلیپ، همسر ملکه الیزابت (ملکه انگلستان) هم هفته‌ی پیش در سن ۹۹ سالگی درگذشت. و چند روز پیش و پس از گذشت ۸ روز از روز درگذشت او، مراسمی خصوصی برای خاکسپاری‌اش برگزار شد. از سال‌ها قبل در برنامه‌ریزی‌های خاکسپاری شاهزاده فیلیپ لیست ۸۰۰نفری از میهمانان تهیه شده بود ولی این لیست به خاطر محدودیت‌های کرونایی به ۳۰ نفر کاهش یافت که همگی افراد خانواده و از بستگان خاندان سلطنتی بودند! به جز مگان مارکل همسر شاهزاده هری که به دلیل بارداری و به تجویز پزشکش در این مراسم حضور پیدا نکرد!

در ادامه عکس‌هایی از ملکه الیزابت و کیت میدلتون را در این مراسم مشاهده می‌کنید.

در اینستای ستاره‌ها؛

در اینستای ستاره‌ها؛

جی‌جی حدید، سوپر مدل معروف که به تازگی مادر شده عکسی به همراه فرزندش که این هفته، ۷ماهه شده است، در طبیعت بهاری به اشتراک گذاشت.

در اینستای ستاره‌ها؛

حتی اگر کریس رونالدو هم باشی باید زمانی را به تاب بازی با فرزندانت اختصاص دهی! عکسی که جورجینا رودریگز، نامزد کریس رونالدو از تاب‌بازی خانوادگیشان به اشتراک گذاشت. عکاس این عکس هم طبیعتا پسر بزرگ خانواده است. مگر داریم از این خانواده دوست‌داشتنی‌تر؟!

در اینستای ستاره‌ها؛

دواین جانسون یا راک یا همان «پدر نمونه» با گذاشتن این عکس و تعدادی عکس دیگر، تولد سه سالگی دخترش را تبریک گفت و از علاقه‌ی جدید او به آکوامن گفت! او نوشت:« حالا که بالاخره تیانا سه ساله شده و قبول کرده که پدرش همان مووای در انیمیشن موانا است می‌پرسد: پدر تو آکوامن را می‌شناسی؟» در نهایت جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن هم با ضبط ویدیویی تولد دختر راک را تبریک گفت.

در اینستای ستاره‌ها؛

ویلیام لوی، بازیگر کوبایی – آمریکایی این عکس را از خود با کت‌وشلواری از برند D&G در مراسم Latin American Music Awards 2021 به اشتراک گذاشت.

در اینستای ستاره‌ها؛

تصویری جدید از دیوید بکهام در تبلیغات جدید شرکت خودروسازی مازراتی! دیوید که در دنیای مد به یک سبک تبدیل شده است و طرفداران زیادی دارد، گزینه مناسبی برای همکاری با مازراتی برای پروموت محصول جدیدش است.

در اینستای ستاره‌ها؛

عکس تبلیغاتی جدید از تیلور هیل با تمِ سفید.

در اینستای ستاره‌ها؛

کورتنی کارداشیان یکی از خواهران معروف کارداشیان در کنار مادرش کریس جنر در جشن تولد دختر خواهرش کلویی کارداشیان.

در اینستای ستاره‌ها؛

امیلی راتاکووسکی مدل ۲۹ساله، عکس‌هایی از خودش در حال شیر دادن به پسر یک ماه و نیمه‌اش به اشتراک گذاشت و نوشت:« به نظر میاد دارم شیر میدم و این به خاطر اینه که واقعا همینطوره و همیشه دارم شیر میدم!»

در اینستای ستاره‌ها؛

کارلی کلاس، سوپر مدل ویکتوریا سیکرت عکسی از دست خود و پسر تازه متولد شده‌اش منتشر کرد و اسم او و تاریخ آن روز را هم زیر عکسشان نوشت.

در اینستای ستاره‌ها؛

به نظرتان هنری چه کار بدی انجام داده که اینطوری مظلوم‌نمایی می‌کند؟!

در اینستای ستاره‌ها؛

سوزی با استایلی پلنگی در حال انتظار پشت اتاق پرو لباس!

در اینستای ستاره‌ها؛

اول با دیدن این عکس سول گی فکر کردیم در بیمارستان بستری شده و نگرانش شدیم ولی با کمی دقت متوجه شدیم که با لباس راحتی در اتاق خانه‌اش عکس گرفته.

در اینستای ستاره‌ها؛

ما که نمی‌دانیم پارک مین یونگ در حال نوشتن چه چیزی است ولی هرچه که هست باید یک ربطی به هویج داشته باشد!!

در اینستای ستاره‌ها؛

ته‌یئون و گل و بادکنک‌های زیبایی که برای تولدش گرفته است.

در اینستای ستاره‌ها؛

همانطور که می‌بینید باید منتظر یک شوی مشترک خفن از جکسون وانگ باشیم!

در اینستای ستاره‌ها؛

هازال کایا این عکس زیبا را از همسر و پسر بانمک تپلش به اشتراک گذاشت. پسر هازال کایا با کاران، پسر بوراک و فحریه در رقابت است. به نظرتان کدام یک بانمک‌تر هستند؟

در اینستای ستاره‌ها؛

این هم تصویری رویایی از طوبی بوستون.

در اینستای ستاره‌ها؛

فحریه اوجن این عکس خانوادگی را از تولد دوسالگی پسرش کاران منتشر کرد.

در اینستای ستاره‌ها؛

آمیتاب پاچان هم هر چند وقت یک بار عکسی از جوانی‌هایش به اشتراک می‌گذارد تا نشان دهد در هر سنی جذابیت‌هایش را داشته!

در اینستای ستاره‌ها؛

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : چهره ها تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها