مجله اینترنتی ترفند اعضای گروه BTS برای زیبایی پوست - سرپی

سرپی: اعضای گروه بی تی اس دارای پوستی زیبا و شفاف هستند. علت پوست صاف اعضای این گروه روتین پوستی خاص آنهاست.

خحح

معمولاً افراد مشهور روتین متفاوتی برای پوست خود دارند و در نتیجه ما هم سعی می‌ کنیم که از آن ها پیروی کنیم تا بتوانیم پوستی به زیبایی و شفافیت آن ها داشته باشیم.

خحح

در این بین گروه بی تی اس هم جزء آن دسته از افرادی محسوب می‌ شوند که پوست های بسیار زیبا و صافی دارند. قصد داریم راز مراقبت از پوست و زیبایی آن ها را به شما معرفی کنیم.

استفاده از پدهای نخی

خحح

اعضای گروه بی تی اس جزئیات روتین مراقبت از پوست را به شدت به خوبی رعایت می‌ کنند. یکی از آن ها گفته بود که من در گذشته وقتی که می خواستم تونر به پوستم بزنم، با دست این کار را می‌ کردم اما بعدها متوجه معجزه پد های نخی شدم. من هیچ ماده آرایشی را بدون پد نخی به صورت نمی زنم؛ حتی مواد مراقبتی را با این پدها روی صورتم استفاده می کنم، زیرا انجام این کار باعث جذب بهتر مواد مراقبتی و همچنین زیباتر شدن آرایش و میکاپم می‌ شود.

سرکه سیب و روغن های ارگانیک

یکی دیگر از اعضای بی تی اس اعلام کرده بود که من قبلا برای شستن صورت از فوم ها و صابون استفاده می‌ کردم اما اکنون برای مراقبت از پوست از سرکه سیب کمک می‌ گیرم که دارای خاصیت ضد آکنه است. همچنین کمی آب را با چند قطره سرکه سیب ترکیب می کنم و قسمت آکنه و جوش‌ ها را با آن تمیز می‌ کنم. حتی مقدار کمی از سرکه می‌ تواند برای پوست معجزه کند.

او همچنین اعلام کرد که روغن جوجوبا بهترین روغنی است که تابحال برای پوستش استفاده کرده که یک محصول طبیعی است که پوست را تقویت و آبرسانی می کند و برای مبارزه با خشکی بسیار عالی است.

او معمولاً روغن جوجوبا را با کرم مراقبت از پوست در آخرین مرحله روتین خود استفاده می‌ کند و مستقیماً آن را به‌ صورت می‌ زند. او همچنین گاهی اوقات روغن جوجوبا را با محصول پاک کننده صورت و آرایش هم ترکیب می کند.

ماسک ورقه‌ای

خحح

ماسک ورقه ای یکی دیگر از معجزه هایی است که این افراد از آن ها صحبت کرده‌ اند. آن ها ماسک ورقه ای را در نواحی مختلف صورت خود استفاده می کنند و عقیده دارند که ماسک ورقه ای یکی از بهترین آبرسان ها برای پوست صورت محسوب می‌ شود و می‌ تواند خشکی را از بین ببرد و باعث روشن شدن و مرطوب شدن پوست شود.

شناخت نوع پوست

آن ها همچنین اعلام کرده‌ اند که شما قبل از هرگونه مراقبتی باید نوع پوست خود را بشناسید و بدانید که پوست تان چه مشکلاتی دارد و چگونه می توانید به بهترین شکل ممکن آن را تقویت کنید. اگر بفهمید که پوست شما خشک، حساس، چرب یا هر مدل دیگری است، می‌ توانید محصولات متناسب با آن را انتخاب کنید.

آبرسانی

خحح

اعضای بی تی اس اعلام کرده‌ اند مهم ترین راهکاری که باید برای جلوگیری از کم آبی پوست در پیش بگیرید، نوشیدن آب به اندازه کافی است که باعث می‌ شود پوست تان آبرسانی شود و به طور کل پوست جوان تر و شاداب تری داشته باشید.

قرار دادن محصولات مراقبت از پوست داخل یخچال

اعضای گروه بی تی اس عقیده دارند که گاهی اوقات باید محصولات مراقبت از پوست را داخل یخچال بگذارید. انجام این کار باعث می‌ شود که این محصولات خنک شود و در نتیجه هنگامی که روی پوست قرار می گیرد، شادابی بیشتری به پوست تان می بخشد، جذب آن بالا می رود و مدت زمان طولانی تری اثرگذاری دارد و پوست را نرم می کند. خنک شدن محصول باعث می شود که خاصیت ضد التهابی پیدا کند.

مراجعه به متخصص پوست

آن ها در نهایت اعلام کرده اند که هیچ کس به غیر از متخصص پوست نمی‌ تواند راهکار های شادابی و زیبایی پوست را به شما معرفی کند، زیرا او نوع پوست تان را شناسایی می‌ کند و‌ در نتیجه با توجه به آن، محصولات و دستورات لازم را تجویز می‌ کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 491 views بار دسته بندی : سلامت تاريخ : 26 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.