مجله اینترنتی تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی - سرپی

به گزارش سرپی، یکی از مشکلات اصلی امروزه برای خریدارن کالای خواب، تشخیص جنس تقلبی از اصل است. به همین دلیل به سراغ شرکت ژرمن کالا رفته ایم که با تجربه بالا در زمینه واردات انواع محصولات مرتبط با منزل و خصوصا کالای خواب کمک بساری در این تشخیص به شما خواهد نمود.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی و خواب آرام، آن هم برای عصر ما که پر از کشمکش، دشواری و نگرانی است، بسیار مهم است. به همین دلیل انتخاب کالای خواب و تشک طبی مناسب و اصیل، بسیار مهم است. اینکه چه کالای خوابی انتخاب می‌کنیم بر روی کیفیت خواب‌مان اثر دارد و می‌تواند در نهایت روی ساعات بیداری‌مان هم تاثیر بگذارد. در نتیجه اگر بخواهید زندگی سالم‌تری داشته باشید، باید به فکر ساختن فضا و شرایطی برای یک خواب آرام و مفید باشید.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

گاهی پیش می‌آید که شما کالای خواب باکیفیت و مناسبی می‌خواهید و حاضرید برایش هزینه هم بکنید، ولی گرفتار کالا‌های تقلبی می‌شوید. محصولاتی که شاید در ظاهر شبیه کالا‌های اصلی باشند، اما با آسیب‌هایی که برایتان ایجاد می‌کنند، به سرعت تقلبی بودن خود را نشان می‌دهند. حالا باید چه کنیم؟

برای آنکه بتوانید در زمان خرید تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی را تشخیص دهید، ما به سراغ ژرمن کالا رفته‌ایم. این شرکت وارد کننده بسیاری از محصولات باکیفیت خانه و خواب است و می‌تواند در این زمینه بسیار کمک‌تان کند.

۱- الیاف طبیعی در تشک اصل

به گزارش سرپی و به نقل از ژرمن کالا یک تشک طبی اصل، بی‌شک از بهترین الیاف طبیعی برای روکش‌هایش استفاده می‌کند. این الیاف در تابستان خنک و در زمستان گرم هستند. در نتیجه میزان مصرف انرژی را در اتاق خواب‌تان کاهش می‌دهند و نمی‌گذارند که دمای محیط آزارتان بدهد.

علاوه بر این‌ها، الیاف طبیعی ضد آلرژی هستند و به پوست‌تان آسیب نمی‌رسانند. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی و با کمی لمس کردن پوشش تشک‌ها، اصل یا تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص دهید.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

۲- قابل شستشو بودن رویه‌ها

رویه تشک‌های اصل، معمولا با زیپ یا بند از قسمت غیر قابل شستشو تشک جدا می‌شود. در نتیجه می‌توانید هر چند وقت یک بار رویه‌ها را جدا کرده و آن‌ها را بشویید. تشک‌های تقلبی معمولا، بسیار کمتر به این موضوع دقت کرده‌اند و یا زیپ‌های بی کیفیتی دارند. در نتیجه خیلی زود متوجه غیر اصل بودن آن‌ها خواهید شد. شاید فکر کنید که قابل شستشو بودن رویه تشک‌ها چقدر مهم است؟

جالب است بدانید که بسیاری از حشرات که شاید آن‌ها را با چشم هم نبینید، برای لانه گزیدن، تشک‌ها را انتخاب می‌کنند. از سوی دیگر، بدن شما به صورت عادی پوست‌ها و مو‌های مرده‌اش را در خواب از دست می‌دهد تا بتواند آن‌ها را جایگزین کند. حال اگر نتوانید رویه تشک‌ها را بشویید، حشرات با مواد باقی مانده از بدن‌تان تغذیه می‌کنند و خواب‌تان را به آشوب می‌کشند.

۳- اصالت هولوگرام و آرم‌ها

به گزارش سرپی و به نقل از ژرمن کالا، وجود هولوگرام و آرم شرکت‌های معتبر بر روی تشک‌های اصل بسیار مشخص است. شرکت‌های اصل، از کلمات درست، یک شکل و یک اندازه استفاده می‌کنند و آن‌ها را بدون کم و کاست روی محصولات‌شان درج کرده‌اند. در حالی که محصولات تقلبی آرم‌هایی مناسب ندارند و ممکن است لوگو یا آرم آن‌ها خیلی سریع از بین برود. ضمنا برخی از تشک‌های تقلبی، از لوگو یا آرم شرکت‌های اصلی تقلید کرده‌اند و یا چند کلمه را جابه‌جا می‌کنند تا مشتری در نگاه اول متوجه تقلبی بودن آن‌ها نشود.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

۴- تنوع طرح و رنگ

شرکت‌های اصیل که تولید کننده تشک‌های اصل هستند، از هر سایز تشک، رنگ و طرح ارائه شده در کاتالوگ‌هایشان را دارند. حال آنکه تشک‌های تقلبی نمی‌توانند روی تنوع محصول تسلط پیدا کنند و معمولا یک یا دو محصول پرفروش را به بازار می‌فرستند. در نتیجه ژرمن کالا پیشنهاد می‌کند، جهت تشخیص اصل یا تقلبی بودن تشک‌ها حتما نمونه‌ها و مدل‌های دیگر را جستجو کنید و اگر فروشنده آن‌ها را داشت، اقدام به خرید نمایید.

۵- خرید از نمایندگی و سایت‌های معتبر

برای خرید کالای خواب و تشخیص تشک اصل از تقلبی، یکی از بهترین روش‌ها که می‌تواند نگرانی‌های بعدی‌تان را هم کاهش دهد، خرید محصول از سایت و یا فروشگاه‌های معتبری است که می‌توانند اصالت کالا را تضمین کنند. فروشگاه‌هایی که برند هستند و با برند‌های معتبر کار می‌کنند کاملا به اصول حرفه‌ای خرید و فروش واقفند و هرگز پیشینه خود و اعتمادی که به دست آورده‌اند را با کالا‌های تقلبی خراب نمی‌کنند. در نتیجه اگر یک تشک اصل و معتبر می‌خواهید، سراغ فروشگاه‌هایی که نمی‌شناسید و یا فروشنده‌هایی که اصالت کالاهایشان برایتان مشخص نشده، نروید. چرا که یک انتخاب اشتباه می‌تواند برای مدت‌ها آزارتان دهد و در نهایت هم باعث شود که پول و زمان زیادی را از دست بدهید.

تشک طبی اصل بخرید

ژرمن کالا به عنوان مرجع معتبر در واردات کالا‌های خواب و لوازم منزل از معتبرترین برند‌های جهان، اصالت کالای خود را تضمین نموده و در وب سایت خود به آدرس www.germankala.com ارائه می‌نماید. شما می‌توانید تنوع بالای محصولات این شرکت را در وب سایت مشاهده نمایید و با ۷ روز ضمانت بازگشت کالا آن را خریداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 461 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.