مجله اینترنتی تصویر تکان‌دهنده‌ای که آینده را ترسناک می‌کند - سرپی

سرپی: انتشار یک عکس در توئیتر محل کلی بحث و جدل شده، ماجرای عکس جنجالی از این قرار است که چند دانشجوی ایرانی همان جمعی که در ایران داشتند را در یک میزانسن مشابه در آمریکا تکرار کرده‌اند، این تصویر شاید خلاصه‌ای از میل فزاینده به مهاجرت است، انگار هر کی توانسته از کشور خارج شده و یا در حال خارج شدن است.

تصویر تکان‌دهنده‌ای که آینده را ترسناک می‌کند

در واقع این تصویر، چون نماد یک وضعیت است، به چشم کاربران شبکه‌های اجتماعی آمده و نظرات متفاوتی درباره آن بیان شده.

کاربری با نام امیر نوشت: خییلی جالبه خییلی برای اون افراد خوشحالم. ازین جنبه که توی کشوری غریب، دوستانی دارن با گذشته‌ی مشترک. احساس امنیتی که از بودن در این جمع به تک تکشون داده میشه احتمالا باید لذت بخش باشه؛ و خیلی متاسفم برای کشورم که این سرمایه‌ها رو از دست داده.

کاربر دیگر نوشت: مهم اینه با کاری که میکنن به اهدافی که میخوان میرسن و براشون هیجی مهم نیست والله ما بلد نیستیم والی الان شیکاگو بودیم.

کاربری با نام احمد نوشت: این ور به خرج کشور آموزش دیدن و رشد کردن، وقت کار کردن و پس دادن که رسید، ول کردن رفتن. چه جایی هم رفتن، شیکاگو مرکز جرم و جنایت و تیراندازی و آدم کشی آمریکا. تازه اگر سرما نزدیک قطب رو حساب نکنیم.

کاربر دیگر نوشت: مگه توی اون دوره‌ی لیسانس کذایی چند نفر بودید که ۱۱ نفرتون الان توی شیکاگو به هم رسیدید؟

عده‌ای از کاربران هم با انتقاد از حضور این دانشجویان در آمریکا نوشتند: شما که شعار مرگ بر امریکا سر میدادین، حالا چطور سر از امریکا دراوردین.

کاربر دیگر نوشت: اولش که توئیتت رو دیدم خیلی ذوق کردم و براتون آرزوی موفقیت و خوشحالی کردم (ظاهربینی مجازی)، ولی بعدش که فهمیدم حقیقت پشت این عکس چیه (واقع بینی)، حتی دیدم لیاقت ندارید چه برسه به چیزای دیگه..

کاربری با نام رابین نیز نظری متفاوت با بقیه داشت: این چه چرتو پرتیه این که یک نفر درس خونده و بدبختی کشیده تا رسیده اونجا! بجای اینکه اینطوری به یه آدم بپرین، فکر کنین که هر کسی میتونه دلسوز هر کشوری باشه این هیچ ربطی به یه آدم عادی نداره.

کاربری با نام علی نوشت: نمیدونم شما خوشحالین، یا یه غم بزرگ ته دلتونه! ولی من غم همه وجودمو گرف وقتی این عکسو دیدم.

کاربر دیگر هم نوشت: ببینید دوستان، واقعا کسی با اینکه اون عزیزان شیکاگو هستن یا نیستن کاری نداره، برای کسی هم مهم نیست واقعا. مشکل جای دیگه هست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 542 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 12 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.