مجله اینترنتی تولد سوسن و لاله، ژست‌های ترلان و مینو در برف - سرپی

سرپی: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته…

در هفته‌ای که گذشت مصاحبه‌ای از شادی مختاری، بازیگر نقش صحرا در سریال «جزیره» ساخته سیروس مقدم، در فضای مجازی وایرال شد. این بازیگر در صحبت‌هایش ادعا کرد که تا قبل از این سریال، امیر مقاره را نمی‌شناخت! او گفت: وقتی فیلنامه را خواندم تصورم از نقش ارشد شاهنگ بازیگری با سن و سال بیشتر از بازیگر فعلی این نقش بود! از آقای مقدم پرسیدم که نقش ارشد را چه کسی بازی می‌کند و ایشان گفتند که یک فرد شناخته‌شده است و نام امیر مقاره را آوردند و حتی عکس ایشان را هم به من نشان دادند و گفتند که از خوانندگان پاپ هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند، ولی من تا به آن موقع نه اسم امیر مقاره را شنیده بودم و نه اسم گروهشان را! البته یکی از آهنگ‌هایشان که به شدت معروف شده بود را چند جایی شنیده بودم، اما نمی‌دانستم که متعلق به این گروه است!»

طولی نکشید که این جمله‌ی شادی مختاری در فضای مجازی پخش شد و با واکنش طرفداران امیر مقاره و همچنین گروه ماکان بند روبه‌رو شد.

شادی مختاری در این مصاحبه همچنین از اینکه قبل از بازیگری خبرنگار بوده گفت و از شایعاتی که درباره‌ی او پخش شده بود شکایت کرد و گفت: «در اوایل پخش سریال، شایعه کرده بودند که پدر من سرمایه‌گذار آن است و من با پارتی این نقش را گرفته‌ام! ولی خوب کاملا واضح است که این حرف‌ها صحت ندارد و همه ما می‌دانیم که وقتی یک کاری دیده می‌شود نگاه‌ها به سمتش می‌رود و باعث ایجاد حاشیه می‌شود!»

چهره


تولدت مبارک هفته…

لاله مرزبان، بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما، این عکس را به مناسبت روز تولدش به اشتراک گذاشت. جشن تولدی که شمع‌هایش بسیار بیشتر و متنوع‌تر از کیکش است!
لاله مرزبان با بازی در فیلم سینمایی «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده، وارد سینما شد و در سریال‌هایی مثل «آنام» و «هوش سیاه» هم ایفای نقش کرده است.

چهره

سوسن پرور، بازیگر بی‌حاشیه و هنرمند، لایوی از جشن تولد سورپرایزی توسط همکارانش به اشتراک گذاشت و گفت: «با این که خیلی اهل به نمایش گذاشتن اتفاقات زندگی شخصی‌ام نیستم، ولی انقدر از این سورپرایز خوشحال شدم که خواستم آن را با شما هم به اشتراک بگذارم»

چهره

این هفته تولد ۵۵ سالگی پیمان قاسمخانی، نویسنده و بازیگر هنرمند کشورمان هم بود که برادر کوچکترش مهراب به سبک همیشگی خودش پستی منتشر کرد و تولد خان داداشش را تبریک گفت و برایش آرزوی نیرومندی کرد!

چهره

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسمخانی هم این استوری دسته‌جمعی از پشت صحنه کار جدیدشان را برای تبریک تولد همسرش منتشر کرد. البته عروس خانم یک پست هم به این مناسبت به اشتراک گذاشته بود که خیلی مناسب مطلبمان نبود و تصمیم گرفتیم تا از آوردنش به اینجا خودداری کنیم!

چهره

نعیمه نظامدوست، یکی از بازیگرانی که معمولا تولد همه سلبریتی‌ها را با انتشار یک استوری تبریک می‌گوید، این استوری را هم به مناسبت تولد فلور نظری به اشتراک گذاشت.
خودِ خانم فلور نظری هم ویدیویی از تبریکات اقوام و دوستانش در صفحه‌ی شخصی خودش به اشتراک گذاشت.

 

چهره

حامد کمیلی با انتشار این عکس سه‌تایی در کنار برادر‌های دوقلویش، تولد آن‌ها را تبریک گفت.

چهره

هفته‌ی گذشته، تولد کاظم سیاحی، یکی از بازیگران خوب تئاتر و تلویزیون هم بود که ستاره پسیانی، این عکس آسانسوری را برای تبریک به او انتخاب کرد.

چهره


افسوس هفته…

در هفته‌ای که گذشت، بهرام رادان پدرش را از دست داد. این بازیگر با به اشتراک گذاشتن این عکس دونفره در کنار پدر عزیزش، در فضای مجازی برای همیشه با او وداع کرد. روح پدرش شاد.
باید اعتراف کنم که در لحظه‌ی اول با دیدن این عکس فکر کردم عکس کودکی یکی از سلبریتی‌های هالیوودی است!

چهره

شیدا خلیق، بازیگر و دختر ناهید مسلمی، با انتشار این عکس قدیمی سه نفره از فوت پدرش خبر داد و نوشت: «خوب کردی برگشتی به سیاره‌ی خودت، شازده کوچولو!» روحش شاد…

چهره

مهران رجبی این عکسِ عباس جدیدی‌طور را در کنار محمد کاسبی یکی از بازیگران پیکسوت سینما و تلویزیون که این روز‌ها روی تخت بیمارستان به سر می‌رد، به اشتراک گذاشت.
گویا محمد کاسبی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری است و آن طور که خودش به خبرنگاران گفته از مهر ماه ۱۳۹۹ تا به حال در بیمارستان است و از این وضعیت حسابی خسته شده است. با آرزوی بهبودی و سلامتی کامل برای این هنرمند عزیزمان.
مهران رجبی و محمد کاسبی در سریال محبوب سه در چهار ساخته مجید صالحی در سال ۱۳۸۷ در نقش دو باجناق به نام‌های سیروس و رحمان با هم همبازی بودند.

چهره

 


من چقدر جذابم هفته…

میو شریفی، بازیگر نقش آتیه در سریال «خسوف» که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، ذوق‌زده از دیدن برف زمستانی.

چهره

عکس تبلیغاتی پژمان بازغی با لباس‌های چرم. اگر گفتید پژمان با این کت و کلاه شبیه کدام یک از نقش‌های یکی از سریال‌های خارجی شده است؟

چهره

بهنوش بختیاری با همین قیافه که می‌بینید، قلبش را به مخاطب خاصش هدیه داد!

چهره

تینا پاکروان، کارگردان سریال «خاتون» این عکس را از گریمش برای بازی در این سریال به نمایش گذاشت.

چهره

شیرین بینا در این عکس خیلی سعی کرده تا ترسش را با خندیدن بپوشاند، اما باز هم ترس از چشمانش بیرون می‌ریزد! خوب مگر مجبوری خواهر من؟!

چهره

عکسی دیده نشد از مریم خاتون در سال‌های دور! مریم امیرجلالی در کپشن این عکس از طرفدارانش خواهش کرده تا در دایرکت به ایشان پیام ندهند. گویا تعداد دایرکت‌ها بسیار بالا است و ایشان قادر به پاسخگویی نبوده‌اند!

چهره

عکسی زمستانی از لیلا اوتادی.

چهره


ما چقدر خوشبختیم هفته…

چه زیبا گفت سحر ولدبیگی از عشق… عشقشان پایدار و همیشگی.

چهره


والا چه بگوییم؟! عشق‌های بسیار قدیمی بین سلبریتی‌ها بود که اصلا فکرش را نمی‌کردیم روزی به جدایی ختم شود! اولین استوری رامبد شکرابی پس از جدایی از حدیث فولادوند را مشاهده می‌کنید!

چهره

احتمالا مبینا نصیری با انتشار این پست که مربوط به یک سال پیش است، خواسته به همسرش بفهماند که دلش هوای یک سفر به جنوب کشور را کرده!

چهره


سخن حکیمانه هفته…

عجب جمله‌ی سنگینی بود ترلان جان! تا به حال به غافلگیر کردن سرنوشتمان فکر نکرده بودیم!

چهره
عشق و علاقه‌ی آرام جعفری به شخصیت توکیو در سریال محبوب خانه کاغذی را مشاهده می‌کنید!

چهره


یادش بخیر هفته…

خاطره بازی فقیهه سلطانی با این عکس از عوامل نمایش «شبی در طهران» به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۶ که خودش در این نمایش نقش سیندرلا را داشت. چند نفر از افراد حاضر در عکس را شناختید؟

چهره


رفیقانه‌طوری هفته…

علی صادقی در کنار سامان دارابی و سیاوش مفیدی روی تاب که احتمالا مربوط به کار مشترک جدیدشان است.

چهره

بازیگران سریال «جیران» هر چند وقت یک بار عکس‌هایی از پشت صحنه این سریال به اشتراک می‌گذارند و داغ دل منتظرانش را زنده می‌کنند!

چهره

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : چهره ها تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.