مجله اینترنتی فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج - سرپی

سرپی: فرش به عنوان یک زیرانداز لوکس محسوب می‌شود که برای پوشش دهی و زیباسازی کف اتاق، سالن‌های پذیرایی و راهرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرش‌ها از الیاف‌های متنوع مانند: پنبه، پشم، نخ و ابریشم بافته می‌شوند. فرش‌هایی که با دست بافته می‌شوند به فرش دستبافت شهرت دارند از اینرو دارای قیمت بالایی می‌باشد و فرش‌های ماشینی توسط ماشین‌های صنعتی بافته می‌شوند که به آن‌ها فرش ماشینی اطلاق می‌شود. خرید فرش وینتیج امروزه بسیار متداول شده است.

نقش و نگار فرش‌ها از نوع سنتی یا مدرن هستند. رنگ‌ها نیز با توجه به نقش و نگار‌ها انتخاب می‌شوند. امروزه فرش به عنوان یکی از ارزشمندترین و لوکس‌ترین لوازم زینتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرش‌های دستبافت کهنه و قدیمی که روی دیوار‌ها نصب می‌شوند. تابلو فرش‌های زیبا و نفیس که آراینده سالن‌ها و خانه‌ها می‌باشند. امروزه مدرن و سنتی توانسته است در کنار یکدیگر تلفیق زیبایی از هنر را به نمایش بگذارد و حضور فرش‌ها به عنوان کاربردی‌ترین نوع آن محسوب می‌شوند.

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

انواع فرش وینتیج

استفاده از دکوری عتیقه و آنتیک در خانه‌های لوکس امروزی بسیار متداول شده است. تضاد سنتی و مدرنیته به یکی از چشم نوازترین ابعاد هنری زندگی تبدیل شده است. این علاقه وافر به حضور وسایل قدیمی سبب شکل گرفتن فرش وینتیج شد که طرفداران خاص خود را دارد و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. خرید فرش وینتیج آنقدر متداول شده است که کارخانه ماشینی کاشان به تولید این نوع از فرش با کیفیت و مرغوبیت مطلوبی اقدام نموده است.

به فرش وینتیج در اصطلاح کهنه نما هم گفته می‌شود از اینرو به این نام خوانده می‌شود که فرش نو را توسط مواد شیمیایی به فرشی قدیمی بدل می‌کند. به گونه‌ای که ممکن است تصور شود یک فرش دستبافت قدیمی و آنتیک است. فرش‌های دستبافت قدیمی که به اصطلاح پاخور زیادی داشته است امروزه قیمت‌های زیادی دارد و شاید بسیاری توان خرید آن را نداشته باشند. فرش وینتیج یک فرش با کیفیت با طرح و نقشه‌های قدیمی یا مدرن که تار و پود خود را از دست داده و ظاهر آن پاخورده و سنگ شور شده و به یک فرش کهنه و قدیمی تبدیل شده است.

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

کارشناسان عنوان کرده اند که این کار یعنی کهنه کردن فرش در قدیم هم متداول بوده است. بدین گونه که فرش را در گذرگاه و کوچه پهن می‌کردند تا بر اثر عبور و مرور و آفتاب خوردگی شکل و ظاهر نو و اولیه خود را از دست بدهد و سپس با خاکستر و آب و چوبک آن را می‌شستند تا زودتر شکل کهنگی به خود بگیرد.

امروزه برای این کار از روش دواشور کردن استفاده می‌کنند در این روش با استفاده از هیپوکلریت کلسیم باعث از دست رفتن فلس، رنگ و الیاف فرش می‌شوند و از حالت اولیه خود خارج شده و به اصطلاح کهنه نما خواهد شد. این کار بیشتر در مورد فرش‌هایی اتفاق می‌افتد که برای صادرات در نظر گرفته شده اند و بازرگانان با انجام عمل کلرینه کردن، ارزش بیشتری به فرش می‌دهند تا قیمت آن بالاتر برود. 

خرید فرش وینتیج کاربرد‌هایی از جمله پهن کردن در کف سالن‌های پذیرایی و نصب بر روی دیوار‌ها دارد که با سبک دکوراسیون امروزی بسیار متناسب است و چه در دکوراسیون سنتی از آن استفاده شود و چه در دکوراسیون مدرن، در هر دو حالت جلوه و زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. خرید فرش وینتیج چه برای خانه‌ای مینیمال باشد چه یک پنت هاوس زیبا به سبک مدرن، باز هم می‌توان جلوه بصری که در فضا ایجاد می‌کند را پسندید. اصلا تصور نکنید که این کار از زیبایی و اصالت فرش کم می‌کند چرا که تمام خواص یک فرش زیبا و با اصالت را در خود نگه داشته و به نمایش می‌گذارد. در بسیاری موارد در نگاه اول فرش وینتیج با فرش‌های نفیس دستبافت قدیمی و آنتیک قابل تشخیص نیست و چنانچه فرد اطلاعات و آگاهی درستی نداشته باشد ممکن است هزینه‌های گزافی پرداخت نماید.

فرش وینتیج با نقش و نگار‌های سنتی زیبا بسیار چشم نواز و دلنشین است و چنانچه با توجه به ترکیب رنگی دیگر لوازم دکوری فضا انتخاب شود جلوه‌های زیبایی شگفت انگیزی را به وجود می‌آورد مخصوصا برای ما ایرانی‌ها که فرش جزو مهمترین و ارزشمندترین لوازم خانه به شمار می‌آید و آن را نمادی از اصالت ایرانی می‌دانیم.

فرش کهنه نما یا وینتیج دارای رنگ و نقش‌های قدیمی و کلاسیک و همینطور مدرن می‌باشد که در برخی دارای طرح‌های برجستگی‌هایی خودنمایی می‌کند. در طراحی برخی از آن‌ها نقوش کلاسیک و مدرن با هم تلفیق شده است. پالت رنگ فرش وینتیج شاد و وسیع است و به دلیل این که رنگ‌ها یکنواخت نیستند دارای سایه روشن‌های زیبایی است و این خصوصیت باعث می‌شود تا فضا چشم نوازتر به چشم بیاید. فرش‌های وینتیج به مهمترین و با ارزش‌ترین عناصر دکوراسیون معاصر تبدیل شده اند و توانسته است جایگاه ویژه‌ای را برای خود باز کند. گاه با انفجاری از رنگ‌ها و گاه با رنگ‌های خنثی انتخاب‌های مناسبی برای گرما بخشیدن به محیط خانه هستند.

تراکم فرش وینتیج .

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

فرش وینتیج مانند دیگر فرش‌ها در ابعاد استاندارد تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در ابعاد ۹ متری و ۱۲ متری خریداری کرد. تراکم آن‌ها مانند دیگر فرش‌ها می‌باشد و همان خصوصیاتی که در دیگر فرش‌ها وجود دارد را می‌توان در این فرش یافت چرا که عمل کلرینه کردن فرش وینتیج برای کهنه نمایی پس از بافت آن انجام می‌شود.

خرید فرش وینتیج

سالهاست که کسب و کار‌ها از شکل سنتی خود وارد دوره مدرن و جدیدی شده اند. دیگر نیازی نیست تا برای خرید فرش به تمامی فروشگاه‌های شهر سر بزنید و هزینه زیادی را متحمل شوید و وقت بسیاری را در ترافیک بگذرانید و چندین روز را صرف خرید یک فرش کنید. همچنین نیازی نیست تا آن را تا منزل حمل نمایید چرا که اکثر هایپرمارکت ها و فروشکاه های اینترنتی معتبر، فرش را درب منزل تحویل می‌دهند. همچنین با وجود اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی می‌توان در خانه تنها با فشار دادن یک دکمه به دنیایی از رنگ‌ها و طرح‌ها دست یافت، می‌توان به راحتی قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و از یک خرید مطمئن و با کیفیت لذت برد.

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

درباره آقای فرش

آقای فرش، بزرگترین هایپرمارکت و بازار فرش ماشینی، دستبافت، تابلوفرش، صنایع دستی و سایر کالا‌های مرتبط، در چند سال اخیر توانسته با گسترش شعب خود در سطح کشور و ارتقا سطح کیفیت خدمات، رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید. تمام شعب این فروشگاه در بهترین نقاط و خارج از طرح‌های ترافیکی قرار دارند. روش‌های متعدد خرید مانند خرید نقدی با تخفیف ویژه یا انوع روش‌های اقساطی برای کلیه اقشار جامعه، اعم از دولتی، خصوصی، آزاد، تعاونی، قراردادی، با چک، بدون چک، بدون پیش پرداخت، شروع اقساط از ماه‌های آینده و … به خریداران فرش این فرصت را میدهد که خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنند
در آقای فرش تمام محصولات با ضمانت‌نامه طلایی به فروش می‌رسند. ضمانت‌نامه طلایی، کیفیت و قیمت محصولات را تضمین می‌کند. ضمانت‌نامه کیفیت بدان معناست که تا ۲ سال پس از خرید محصول، در صورتی که مشکلی برای فرش به وجود آید، می‌توانید با خیال راحت با تیم خدمات پس از فروش آقای فرش تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید. ضمانت‌نامه قیمت نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر پس از خرید از آقای فرش متوجه شدید که فروشگاه دیگری، محصولی با مشخصات یکسان را با قیمتی پایین‌تر از آقای فرش به فروش می‌رساند، می‌توانید با ارائه فاکتور از آقای فرش خسارت بگیرید یا فرش خود را عودت دهید.
یکی دیگر از اصلی‌ترین مزایای آقای فرش داشتن ضمانت عودت بی قید و شرط محصولات است. یعنی اگر تا ۷۲ ساعت پس از خرید فرش تصمیم به کنسل کردن خرید یا مرجوع فرش داشتید، کافیست با شماره ۷۵۳۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان خدمات پس از فروش آقای فرش، مراحل ارسال فرش و واریز مبلغ فرش خریداری شده را پیگیری نمایند.
در آقای فرش شما کلیه خدمات یک هایپرمارکت با استاندارد‌های جهانی را تجربه خواهید کرد. هر کجا که باشید، به راحتی به یکی از شعب آقای فرش در تهران (۳ شعبه)، البرز (۲ شعبه)، مشهد (۲ شعبه)، اصفهان و قزوین دسترسی دارید یا با مرکز خرید غیرحضوری فرش با تلفن ۷۵۳۷۵-۰۲۱، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی آقای فرش در تماس باشید.

 

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۵۳۷۵

۰۹۳۶۷۶۰۷۱۹۵

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@iranmrcarpet

فرش وینتیج چیست؟ خرید اینترنتی فرش وینتیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب مراجعه نمایید.

www.iranmrcarpet.com

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 7 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.