مجله اینترنتی افشاگری بزرگ فردوسی‌پور از فساد گسترده در فوتبال ایران - سرپی






۱۴۳۰۸۹۷




دیشب رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهمان برنامه پادکست فوتبال ۳۶۰ و عادل فردوسی‌پور بود.

سرپی: دیشب رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهمان برنامه پادکست فوتبال ۳۶۰ و عادل فردوسی‌پور بود. در این برنامه حاضرین به بحث و تبادل نظر در رابطه با پرونده فساد در فوتبال پرداختند و افشاگری های زیادی در این رابطه صورت گرفت.

افشاگری درباره دریافت رشوه توسط داوران یکی از جنجالی‌ترین قسمت‌های این برنامه بود:

در بخشی دیگر به تخلفات متعدد باشگاه مس رفسنجان اشاره شد:

جاودانی در بخشی دیگر ادعا کرد: در پرونده باشگاه مس رفسنجان ظاهراً مبالغی حدود ۲۵۰ میلیون تومان خرج روابط نامشروع و خارج از عرف آقایان در یکی از شهر های شمال کشور شده است.

عادل فردوسی‌پور ماجرای جالبی درباره خانمی در شمال تعریف کرد و گفت: «مبلغ ۲۵۰ میلیون از باشگاه مس رفسنجان به حساب یک خانم در شمال رفته است. پیگیری که کردند، این خانم گفت از من برنج خریدند و بعدا مشخص شد اینطوری پول ها را خارج می‌کردند!»

رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده فساد گفت: «به یک مجری معروف صداوسیما ماشین دادند که اکنون گم شده. بخشی از پول گم شده در مس رفسنجان صرف این شده که در شمال برای این افراد پارتنر برای رابطه غیرمشروع بیاورند»

درباره گرفتن رشوه توسط سهیل مهدی در این ویژه‌ برنامه گفته شد: «هفتاد میلیارد تومان در ساخت ورزشگاه رشوه داده اند. از سهیل مهدی شنیدم که گفته بود مشاور می خواستند اما طبق ماده ۷۲ نباید ارکان فدراسیون سمت‌هایی این‌چنینی بگیرند. ۷۵۰ سکه به دستور مربی سابق مس رفسنجان و از سوی علی علیزاده بین افراد مختلف پخش شده است.»

پخش این برنامه بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و هواداران فوتبال به بحث درباره افشاگری‌های این برنامه پرداختند. در ادامه بعضی از نظرات کاربران فضای مجازی در این رابطه را منتشر می‌کنیم:

یکی از کانال‌های هواداری استقلال با انتشار ویدیو زیر نوشت: رضا جاودانی تصویری از سند کارت به کارت برای یک داور لیگ برتری در تاریخ ۱۷ اردیبهشت منتشر کرده در این روز  پرسپولیس با این گل خطا موفق شد از سد تیم نساجی بگذره.

کانال هواداری پرسپولیس نظر مخالفی داشت و با انتشار تصویر زیر ادعا کرد: سند کارت به کارت برای داور در تاریخ ١٧ اردیبهشت امسال که جاودانی منتشر کرده دقیقاً تو همون روز استقلال با اشتباه وحشتناک داوری و اخراج نشدن چشمی ذوب‌آهن رو برد صحنه‌‌ای که باعث بهت کارشناسان از تصمیم داور شده بود.

افشاگری بزرگ فردوسی‌پور از فساد گسترده در فوتبال ایران

سلمان با مدیران مس رفسنجان را به شکل زیر به شوخی پرداخت:

افشاگری بزرگ فردوسی‌پور از فساد گسترده در فوتبال ایران

مهیاروف نوشت: مهری سالی که ۱۶۰ میلیون گرفته
خاله برنجی ۲۵۰ میلیون گرفته

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 14 ژوئن 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.