مجله اینترنتی تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد - سرپی






۱۲۷۰۱۹۵




یلدای سخت تلویزیون به هر شکلی که بود تمام شد، البته همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد این یلدا برای صداوسیما یلدای متفاوتی بود.

سرپی: یلدای سخت تلویزیون به هر شکلی که بود تمام شد، البته همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد این یلدا برای صداوسیما یلدای متفاوتی بود، به هر حال تاثیر برخی اتفاقات غیرقابل انکار است و حالا در روزهایی که برخی هنرمندان تصمیمات تازه‌ای گرفته‌اند، فعلا دست برنامه‌سازان تلویزیون بسته است. از همان لحظه‌ی اعلام نام مهران رجبی برای اجرای یکی از ویژه برنامه‌های یلدا، حواشی کلید خورد و در حالی که پیمان جبلی، رئیس صداوسیما اعلام کرده بود هنوز صدها و بلکه هزاران چهره و هنرمند با ما کار می‌کنند که از جلوه‌های آن را مردم می‌توانند در برنامه‌های شب یلدا مشاهده کنند. شب که شد، مردم شاهد اجرای چهره تکراری و خبرساز این روزها مهران رجبی به‌ عنوان مجری و رضا رویگری به‌عنوان مهمان بودند.

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

بعدتر حضور بشیر حسینی که در جایگاه پیشین هم به طور کامل پذیرفته نشده بود، ماجرا را غامض کرد! برخی کاربران توئیتر با انتقاد از رفتار به زعم خودشان سبک‌سرانه حسینی، این مدل اجرا را غیرصادقانه قضاوت کرده‌اند. ظاهرا بشیر حسینی در یک برنامه یلدایی رقص و طرب به راه انداخته بوده.

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

ویژه‌ترین حاشیه امسال اما  شاید صحبت‌های پورعرب بود که در ادامه می‌خوانید:

ابوالفضل پورعرب، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که بعد از دوره درمان در بیمارستان در برنامه زنده شب یلدای تلویزیون حضور پیدا کرده بود در اقدامی که مجری برنامه را غافلگیر کرد از رهبر انقلاب درخواست عفو عمومی کرد.

پورعرب گفت: خواهش می‌کنم از رهبر کبیر انقلاب، خواهش می‌کنم این بچه‌ها را یک عفو عمومی بدهند، بچه‌های ما هستند، اگر اشتباهی کردند ببخشند، خواهش می‌کنم، اگر جایی دارم در پیشگاه شما بخرید حرفم رو.

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

فقط کاش این بنده خدا سامان گوران را کسی به همان جنگ‌های ارگانی برگرداند، والا که حضور او رسما خیانت است به صداوسیمای ملی، این شوخی سخیفش را ببینید:

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

در بخش دیگری از این ویژه برنامه شاهد توهین بی‌شرمانه مجری صداوسیما به یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بودیم!

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نیز درباره دستان خالی موسیقیایی صدا و سیما در ویژه برنامه شب یلدا نوشت:

کنداکتور اهالی ‎موسیقی در شب یلدای شبکه های ‎صداوسیما چه کسانی بودند؟ «اجراهایی ضبط شده و قدیمی از حامد زمانی، حجت اشرف زاده، سالار عقیلی، محمد گلریز، محمد معتمدی.»

دلیل؟: «تقریبا تمام ‎خواننده های داخلی ممنوع الخروج، ممنوع التصویر، ممنوع الکار و ممنوع المعامله هستند!»

در این میان اما حجت اشرف‌زاده نسبت به پخش آثارش از صدا و سیما واکنش نشان داد و در یک استوری نوشت: 

تلویزیون در سخت‌ترین شبش این شکلی رفوزه شد

و اگرچه اعلام ویژه‌برنامه‌های شب یلدا، از شبی پربیننده برای تلویزیون حکایت داشت، بسیاری از برنامه‌ها آن‌طور که از قبل اعلام شده بود، محقق نشد وحاشیه‌ها از خود برنامه‌ها فراگیرتر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : فرهنگ و هنر تاريخ : 23 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.