مجله اینترنتی تنهاترین مرد این روزها، از همه طرف فحش می‌خورَد - سرپی






۱۳۷۸۷۷۴




بله! تیم او بد است، لایق بالانشینی نیست، اما گزینه آلترناتیو کیست؟ در بین داخلی‌ها، احتمالا او بهترین است. نکند دلتان برای درخشان و امثالهم تنگ شده است؟ آیا قرار است همیشه فقط یک تیم قهرمان باشد؟

سرپی: پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که زمان زیادی از فتح همه جام‌های داخلی‌اش در فوتبال ایران نمی‌گذرد، رسما وارد بحران شده است. حالا ۶۰ روزی می‌شود که این تیم خوب بازی نمی‌کند و سرمربی‌اش با چالش‌های ریزودرشتی مواجه است. این تیم در حالی همین شب گذشته در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد که از دوم آبان به این طرف، روزهای خوشش به پایان رسیده و نتیجه نمی‌گیرد. پرسپولیس شروعی درخور در رقابت‌های این فصل داشت ولی از آخرین باری که آنها متزلزل نشان نداده‌اند، قریب به ۶۰ روز می‌گذرد. تیم یحیی از ۹ بازی گذشته‌اش در تورنمنت‌های داخلی و آسیایی فقط یک برد داشته است. همین کافی است تا روشن کند سرخ‌پوشان تهرانی، دیگر آن تیم مدعی فصول اخیر نیستند.

تنهاترین مرد این روزها، از همه طرف فحش می‌خورَد

انتقادات از سرمربی پرسپولیس که فصل گذشته ۳گانه را بدست آورد به شدت زیاد شده است.

رسول بهروش در یادداشتی انتقادی نوشت: حیف از اسم «پرسپولیس» که روی این تیم ترسو و آشفته باشد؛ تیمی که در ۹ بازی آخرش فقط یک برد، آن هم با کلی آژان‌کشی و استرس داشته. آیا یحیی گل‌محمدی خبر دارد هواداری که با گل به خودی مغلوب پرسپولیس شد، پنج تا از سپاهان خورد؟ آیا او می‌داند الدحیل اوت شده‌ای که در آزادی حال شصت هزار پرسپولیسی را گرفت، در شش بازی آخرش تنها همان یک برد را به دست آورده؟ آیا سرمربی سرخ‌ها خبر دارد هواداران به ستوه آمده‌اند، از بس که پاس عرضی و رو به عقب بین امثال صادقی و ریگی و نعمتی و سرلک و از این دست بازیکنان متوسط کم‌اثر رد و بدل می‌شود؟

البته امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت و گویی با روزنامه گل، دلیل عدم نتیجه گیری تیم پرسپولیس را نبودن کریم باقری دانست.

تنهاترین مرد این روزها، از همه طرف فحش می‌خورَد

هواداران پرسپولیس هم نظرات متفاوتی نسبت به نتیجه گیری تیم محبوبشان داشتند.

سپهر خرمی – روزنامه نگار در توییتی انتقادی نوشت: پرسپولیس در ۹ بازی اخیر فقط در یک مسابقه پیروز شده. رونالدو هم بیاد مشکل فنی و گلزنی حل نمیشه چون در تمامی خطوط مشکل وجود داره. تیمی که دیگه بردن بلد نیست یعنی مسیر رو داره اشتباه میره. از این حیث(۹ بازی و فقط یک برد!) پرسپولیس بدترین نتایج ۱۵ سال اخیرش رو کسب کرده.

کاربری به نام رضا سبک بازی فوتبال مالکانه یحیی را مورد انتقاد قرار داد: یک نفر یحیی را توجیه کنه که “فوتبال مالکانه” یعنی اون قدر پشت محوطه جریمه حریف پاسکاری کنی تا روزنه‌ای در دفاعشون باز بشه و بتونی موقعیت گل ایجاد کنی. فوتبال پرسپولیس فقط پاسکاری جلوی محوطه جریمه خودمون و تلاش برای رسوندن توپ به ترابی در لب خطه. این توپ بازیه، نه بازی مالکانه.

میلاد هم فرافکنی را مقصر عدم نتیجه گیری دانست: مهمترین ایراد پرسپولیس امسال “فرافکنی” است؛ یک هفته زمین خراب بوده، یک هفته بازی بدون تماشاگر بوده، یک هفته داوری بد بوده، یک هفته تغذیه تیم خوب نبوده، یک هفته بازیکنهامون را تیم امید برده بوده، یک هفته بازیکنهامون سرما خورده بودند، یک هفته  … . خلاصه هر هفته یک بهانه‌ای بوده.

تنهاترین مرد این روزها، از همه طرف فحش می‌خورَد

پروفسور سبک بازی پرسپولیس را نقد کرده: علاوه بر نتایج بد چند هفته اخیر و فاصله‌گرفتن از رقبا سبک بازی پرسپولیس به حدی ملال‌آور، اعصاب خردکن، بی‌کیفیت و تهی از جذابیت شده که اگر پرسپولیسی نباشی دشوار است ۹۰ دقیقه بازی پرسپولیس را تماشا کنی. امیدوارم که به این سبک عادت نکنیم و یادمان نرود در گذشته چه تیم جذابی داشتیم.

رضا شکیب: پرسپولیس با سرعت نور در حال حرکت به سمت دهه سیاه ۸۰؛ عاجز از برتری در برابر تیم های ضعیف، مغلوب در برابر تیم‌های مدعی. این نتایج دست‌پخت مدیریت و کادر فنی و بازیکنان ملیاردی برای پرسپولیس هست. نه بازی یک برد دیگه اتفاق نیست‌،خود بحرانه. دورت تموم شده مربی، وقت استعفا رسیده.

کاربری به نام سانچو فدراسیون را مقصر حال و اوضاع پرسپولیس می‌داند: امسال تمام همت فدراسیون و نهادهای وابسته اینه که ‎پرسپولیس قهرمان نشه.برای همین تیم ما با نبیل باهویی و عمری و زاهدی بسته شده و سپاهان تمام تاپهای لیگ رو خریده. حکایت همون برانکو هست که دیگه بسشه!!! چه معنی داره یحیی با پرسپولیس مدام دابل و تریپل کنه؟؟!!!

کاربری به نام قرمزناک هواداران را دعوت به اتحاد کرد: وقتی تیمت شکل خودش رو از دست داده؛ وقتی تک‌تک بازیکنا افت کردن؛ وقتی ایرادات تکرار میشه؛ وقتی اعتماد هوادار به تیمش از بین رفته؛ یعنی از نظر تاریخی پرسپولیس در خطره و داره آسیب میبینه. ما هوادارا الان به خاطر پرسپولیس باید متحد باشیم نه اینکه بگیم چون اون مخالف یحیاس من حمایت میکنم.

اما آیا می‌شود هنوز هم هوادار یحیی بود؟

 به هر حال او چند ستاره را از دست داده، یاسین سلمانی که تازه جا افتاده بود و به بازی پرسپولیس ریتم می‌داد، مهم‌ترین چهره فاز دفاعی تیم، پورعلی گنجی و البته باثبات‌ترین مهره تیم، وحید امیری. پرسپولیس و یحیی بدشانس هم بوده‌اند، تصور کنید مثلا دربی با همان یک گل تمام می‌شد، الان یحیی در عرش بود، یا پنالتی گولسیانی در بازی با الدحیل گل میشد، این تیم حالا و هنوز در آسیا بود!

در همین بازی دیروز، کارشناسان داوری از دو پنالتی‌ای که برای پرسپولیس گرفته نشد، گفتند، از گل خطای استقلال خوزستان، اصلا در همان بازی با استقلال هم حامدی‌فر باید اخراج میشد. یحیی کارنامه موفقی دارد، حتی اگر هفته‌ها تیمش خوب بازی نکند، او البته یک وجهه اجتماعی هم دارد، از سال پیش و اتفاقاتی که افتاد. بله! تیم او بد است، لایق بالانشینی نیست، اما گزینه آلترناتیو کیست؟ در بین داخلی‌ها، احتمالا او بهترین است. نکند دلتان برای درخشان و امثالهم تنگ شده است؟ آیا قرار است همیشه فقط یک تیم قهرمان باشد؟
 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 20 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.