مجله اینترنتی خرید برزیلی فولاد از امارات می‌آید - سرپی

خرید برزیلی فولاد از امارات می‌آید

خرید برزیلی فولاد از امارات می‌آید

پایگاه خبری سینما فوتبال– جفرسون باهیا تنها بازیکن برزیلی فولاد در فصل آینده نخواهد بود.

به گزارش سینما فوتبال، علیرضا منصوریان بعد از قطعی شدن ادامه همکاری‌اش با فولاد، به دنبال بستن تیمی است که در فصل جدید، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

جدا از نفراتی که تا امروز به فولاد پیوسته‌اند، صحبت از حضور دو بازیکن جدید در اهواز است. نفر اول، محمد نادری است که پیش از این اخباری درباره بازگشتش به استقلال منتشر شده بود اما حالا که حضور این بازیکن در استقلال منتفی شده، به احتمال زیاد، او شاگرد علیرضا منصوریان خواهد شد.

اما نفر دوم، یک بازیکن برزیلی است که علیرضا منصوریان چند روز قبل و در یک مصاحبه تلویزیونی در موردش توضیح داده و گفته بود:” خط هافبک‌ ما دست نخورده و فقط یک هافبک برزیلی یعنی شماره ده فصل پیش الظفره را خریدیم و برای ذخیره این پست سعی کردیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم.”

اگرچه برخی سایتهای خبری اسم این بازیکن را لوکاس دونیدو عنوان کرده‌اند اما لوکاس کاندیدو – که آخرین تیم او الظفره امارات بوده – اسم بازیکن مدنظر اهوازی‌هاست. بازیکنی ۲۹ساله که سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال برزیل را دارد و می‌تواند هم در پست هافبک دفاعی بازی کند هم دفاع چپ.

نکته جالب اینکه در حالی که اکثر بازیکنان شاغل در لیگ برتر، به خاطر مسائل مالی، از حضور در لیگهای عربی استقبال می‌کنند، انتقال یک بازیکن از لیگ امارات به لیگ ایران، اتفاق نسبتا عجیبی به نظر می‌رسد.

۱۹۸۴

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.