مجله اینترنتی رفتن به کلاس درس این مدرسان دانشگاه، جالب خواهد بود! - سرپی






۱۳۴۸۹۱۰




یکدست‌سازی بدنه آموزش عالی، پروژه‌ای است که با جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود

سرپی: یکدست‌سازی بدنه آموزش عالی، پروژه‌ای است که با جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود، طی روزهای اخیر ، داریوش رحمانیان، آذین موحد و حسین علایی ( استادان دانشگاه تهران ) علی شریفی زارچی (استاددانشگاه صنعتی شریف) آمنه عالی و حمیده خادمی (استادان دانشگاه علامه طباطبایی) سید رضا صالحی امیری (استاد دانشگاه آزاد ) رهام افغانی خراسکانی (استاد دانشگاه شهید بهشتی)و محمدرضا نظری نژاد (استاد دانشگاه گیلان) در شرایط قطع همکاری قرار گرفته‌اند و نفراتی مثل ثابتی و حدادیان و دیگران به دانشگاه آمده‌اند و یا حداقل در برخی رسانه‌ها این گونه بازتاب داده شده، در اینجا نگاهی کرده‌ایم به همین مدرسان تازه وارد به دانشگاه که شاید کرسی‌های دانشگاهی خیلی به آن‌ها نمی‌آید!

آقا حدادیان؛ مداح بودند و هستند و تدریس هم می‌کنند

رفتن به کلاس درس این مدرسان دانشگاه، جالب خواهد بود!

امروز خبر رسید سعید حدادیان، مداح معروف، استاد ادبیات دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد شد و دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است. برخی البته می‌گویند در سال‌های قبل هم او تدریس می‌کرده، مریم شکرانی در توئیترش مدعی شده که حدادیان سال‌های پیش هم سابقه تدریس داشته است. حدادیان از جمله جنجالی‌ترین و خبرسازترین مداحخان تمام سال‌های اخیر بوده، او در منتهی‌الیه رادیکال‌ترین مداحان سال‌های اخیر قرار دارد.

آقا ثابتی؛ مجری بودند و حالا انقلاب اسلامی درس می‌دهند!

رفتن به کلاس درس این مدرسان دانشگاه، جالب خواهد بود!

او که از اعضای جبهه پایداری است، در رشته توئیتی از جذب خود در دانشگاه  دفاع کرد. در بخشی از این رشته توئیت آمده است:«چرا نباید در دانشگاه تدریس کنم؟ مگر قرار است با ۱۵ سال تحصیل در رشته علوم‌سیاسی از مقطع لیسانس تا فوق‌لیسانس و دکترا، بروم فیزیک کوانتوم درس بدهم؟ ارتباط این مسئله را با اخراج فلان استاد از این دانشگاه متوجه نمی‌شوم. آنها از اثرگذاری بنده حقیر ناراحتند. اهمیتی هم ندارد، چون این تازه اول کار است.» با این حال در همان اول کار کانال روزنامه دانشگاه شریف در خبری نوشت:«نام استاد درس گروه ۱۶ انقلاب اسلامی با کد ۳۷۶۲۶ که قرار بود ویژه ورودی‌های ۴۰۲ و با تدریس «امیرحسین ثابتی» ارائه شود، فعلاً از روی سامانه edu برداشته شد و ظرفیت درس هم منفی یک نوشته شده که به معنی معلق بودن کلاس است.»

آقا موزون؛ مجری بودند و حالا آئین زندگی درس می‌دهند!

رفتن به کلاس درس این مدرسان دانشگاه، جالب خواهد بود!

عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه زندگی پس از زندگی است که از شبکه چهار سیما پخش می‌شد. فوق لیسانس سینما و دکترای رشته مدیریت است که از شعر سُرایی به عرصه روزنامه نگاری و اجرا رسید و حالا قرار است آئین زندگی درس بدهد، او زاده دزفول است، نسبت به حولشی واکنش خاصی نداشته، سعی کرده آسه بیاید و آسه برود و از زندگی تازه‌اش لذت ببرد. او البته به عالم غیب هم علاقه دارد، خودش در مصاحبه‌ای گفته: «همیشه از جوانی به این موضوع گرایش و علاقه داشتم و معتقد بودم می توان در عالم ماده و تجربه هم ردپاها و شواهدی هر چند ظریف از عالم غیب یافتم»

آقا هرندی؛ مجری بودند و حالا انقلاب اسلامی درس می‌دهند

سجاد صفارهرندی، فرزند محمدحسین صفارهرندی(وزیر ارشاد دولت نهم) نیز به عنوان یکی دیگر از اساتید دانشگاه شریف معرفی شد. او هم مانند امیرحسین ثابتی، مجری صداوسیما و عضو جبهه پایداری قرار است در ترم پیش رو درس انقلاب اسلامی را تدریس کند. سجاد هرندی عضو ستاد محمود احمدی‌نژاد و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۶ بود.

رفتن به کلاس درس این مدرسان دانشگاه، جالب خواهد بود!

در نهایت که باید دید پرده نهایی این رویارویی‌ها قرار است به کجا ختم شود؛ بسیاری از اساتید و تحلیلگران معتقدند ساختار یکدست طی ۱۰ ماه گذشته و پس از فوت مهسا امینی در حال اتخاذ تصمیماتی است که به‌طور مستقیم زندگی اقشار متوسط را تحت‌الشعاع قرار داده است. ادامه این روند ممکن است دورنمایی نگران‌کننده را برای کشور در پی داشته باشد.

ساقدوش بار بنر E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : صفحه نخست تاريخ : 4 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.