مجله اینترنتی نمک ریختن‌های بی‌مزه این مرد، به صداوسیما تنفس مصنوعی می‌دهد! - سرپی






۱۳۷۹۱۳۷




در حالی که صداوسیما طی سال‌های اخیر با نقد بسیاری در عملکردش برای جذب مخاطب مواجه بوده، در جدیدترین اقدام خود برای شب چله در قالب یک ویژه برنامه یلدایی دست به ابتکاری زده که با واکنش‌های متفاوتی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. دعوت از حسن ریوندی به عنوان استندآپ کمدین در ویژه برنامه شب یلدایی شبکه سه!

سرپی: در حالی که صداوسیما طی سال‌های اخیر با نقد بسیاری در عملکردش برای جذب مخاطب مواجه بوده، در جدیدترین اقدام خود برای شب چله در قالب یک ویژه برنامه یلدایی دست به ابتکاری زده که با واکنش‌های متفاوتی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. دعوت از حسن ریوندی به عنوان استندآپ کمدین در ویژه برنامه شب یلدایی شبکه سه!

نمک ریختن‌های بی‌مزه این مرد، به صداوسیما تنفس مصنوعی می‌دهد!

خبرگزاری تسنیم در خبری از حضور حسن ریوندی در ویژه برنامه یلدای شبکه سه سیما خبر داده بود و نوشت: حسن ریوندی در ویژه برنامه یلدا شبکه سه سیما به عنوان استندآپ کمدین حضور دارد. این اولین حضور حسن ریوندی در تلویزیون بعد از مدت ها خواهد بود.

همزمان با اعلام این خبر ویدئویی از پشت صحنه این برنامه با حضور ریوندی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب فراوانی یافت و حسابی خبرساز شد.

برنامه تلویزیونی «یلدا» ویژه شب یلدای شبکه سه سیما است که ایمان قیاسی و یوسف تیموری آن را اجرا می‌کنند.

نمک ریختن‌های بی‌مزه این مرد، به صداوسیما تنفس مصنوعی می‌دهد!

شب گذشته مخاطبان صداوسیما اولین تصاویر از حضور حسن ریوندی در قاب شبکه سه را در قالب یک ویژه برنامه یلدا تماشا کردند که در نوع خود در بین شهروندان بحث برانگیز شده و موجی از انتقادات از این کمدین معروف را به همراه داشت.

کانال تلگرامی جام جم آنلاین، ارگان رسانه‌ای صداوسیما که یک ذوق زدگی عجیب و غریب بخش هایی از اجرای حسن ریوندی را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ماجرای ازدواج حسن ریوندی‌!

 لب زدن حسن ریوندی با ترانه آرون افشار!

 

رضا صائمی، روزنامه نگار در واکنشی انتقادی به اجرای تلویزیونی حسن ریوندی درصفحه اینستاگرامش نوشت:

* در این روزهای سخت اقتصادی از رنج معیشت مردم نگفت و حالا برای شب یلدا به تلویزیون آمده تا با استندآپ کمدی خنده بر لب آنها بنشاند!…. پای رنج این مردم نگریسته، هر خنده ای، خنجری به قلب وجدان است!…. حسن ریوندی مصداقی از ابتذال است نه احیای شور….کاسب لبخند نه عامل لبخند…!  خنده بر هر درد بی درمان شاید دوا باشد، اما خنده روی رنج دیگران قطعا نه!

نمک ریختن‌های بی‌مزه این مرد، به صداوسیما تنفس مصنوعی می‌دهد!

واکنش کاربران به حضور و اجرای معنادار و ضعیف حسن ریوندی به عنوان استندآپ کمدین در ویژه برنامه شب یلدایی شبکه سه را بخوانید:

* بهروز عزیزی، روزنامه نگار نوشت: بحران مخاطب بدجور صداوسیما رو به تکاپو انداخته! و به سطحی ترین شکل ممکن و با حضور امثال ریوندی بدنبال جذب مخاطب افتاده است بحران مخاطب با برنامه سازان نخبه مثل مدیری،عطاران و فردوسی پور حل می شود نه با استندآپ کمدی!

* کاربری به نام مجتبی هم نظر داد: حسن ریوندی رو آوردن شبکه سه برنام شب یلدا استندآپ کنه. میگه: در طول تاریخ هر چه اختراع شده برای خانم ها بوده مثل لباسشویی،یخچال،اتو،گاز،پلوپزو… وفقط پیژامه اختراع شده برای آقایان. سطح شوخی رو ببینید توروخدا . بگو اخه اینایی که گفتی رو همه اعضا خانواده ازش استفاده میکنن!

* سینا هم در انتقادی کوتاه از ریوندی با طعنه گفت: این حسن ریوندی کی هست اصلا، چی میگه؟

* اکانت کاربری حکمیف توئیت زد: هربار حسن ریوندی جوک تعریف میکنه انگار یه خنجر میزنه تو مخچه ام!

* مهرداد هم با کنایه واکنش نشان داد: صداوسیما برای تنفس مصنوعی خودش ریوندی رو آورده. کاری ندارم نظر شما درباره سروش صحت، مدیری، فردوسی‌پور، علیخانی و رشیدپور چیه. می‌خوام بگم، مگه داریم زردتر از ریوندی؟ عاقبت تک محوری اینه دوستان. مجبوری با بدترین‌ گزینه‌ها همراه بشی.

* ترانه هم در نقد اقدام اخیر صداوسیما گفته است: فکر کن امثال فردوسی پور تحمل نشد، اگه شرایط ایجاب کنه حتی به امثال ریوندی هم تریبون میدن.

* سجاد هم در یک شوخی کنایه آمیز در توئیتر خود نوشت که صداوسیما واسه شب یلدا زده به سیم آخر!!!!

* مهسا هم در اظهارنظری طنزگونه توئیت زد: یک فریم از تحول اساسی در صداوسیما. حسن ریوندی در آنتن شبکه سه!

* اکانت توئیتری مریم بانو اما نظر متفاوتی در دفاع از حضور ریوندی در شبکه ۳ داد: وقتی حسن ریوندی را توی برنامه تلویزیونی دیدم، برگام ریخت، خیلی خودشو کنترل می‌کرد. انگار داشت دکلمه میخوند.

* یکتا هم از ریوندی اینگونه دفاع کرد: ولی این حسن ریوندی خیلی خوبه خدایی میبینم آوردنش شبکه سه خیلی خوشحال شدم چون همیشه با کلیپ هاش کلی خندیدیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 21 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.