مجله اینترنتی چگونه یک آیفون تصویری مناسب انتخاب کنیم؟ - سرپی

خرید آیفون تصویری برای منازلمان انتخاب بسیار مهمی است که هنگام انجام آن باید موارد زیادی درنظر گرفته شود. این موارد با توجه به اینکه درب باز کن تصویری مخصوص چه مکانی است و چه کاربردهایی نیاز است متغیر است.

آیفون تصویری های متناسب برای محل کار و منزل ویژگی های متفاوتی نیاز دارند. بنابراین خرید آنها برای مکان های مختلف مستلزم داشتن ویژگی های زیادی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی برخی از مواردی که باید به هنگام خرید بهترین آیفون تصویری درنظر گرفته شود می پردازیم.

 

سایز مانیتور:

یکی از ویژگی های مهم در انتخاب آیفون تصویری اندازه صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش آنها معمولا در ابعاد ۵٫۳ ، ۳٫۴ و ۷ اینچ تولید می گردد اما پرفروش ترین و محبوب ترین سایز نمونه این محصولات متعلق به سری ۳٫۴ اینچ می باشد. قیمت این سایز تفاوت چندانی با قیمت مدل های ۵٫۳ اینچی  ندارد.

صفحه نمایش دربازکن تصویری از معیارهای انتخاب این محصول می باشد که هر برند و مجموعه ابعاد مختلفی را برای تولید دارند که قالب این ابعاد در بازار ۳/۴ اینچ و یا ۷ اینچ می باشند، که ممکن است این ابعاد در طرح ها و کیس های متفاوت متغیر باشد.

 

نوع صفحه نمایش:

کیفیت تصویر در مانیتور آیفون تصویری به عواملی همچون دوربین پنل، چگونگی نصب پنل و مانیتور، کیفیت سیم و کابل استفاده شده، نور و سایر عوامل محیطی بستگی دارد.

در برند های مختلف درب باز کن تصویری مدل های متنوعی با کلید تاچ و صفحه نمایش لمسی تولید می شود.
با پیشرفت تکنولوژی کلید های فیزیکی جای خود را به کلید های تاچ یا در مواردی به صفحه تمام لمسی داده است.

حافظه آیفون تصویری:

داشتن حافظه در آیفون تصویری برای ذخیره کردن فیلم و عکس و صدا کاربرد دارد. این ویژگی در ساختمان هایی که رفت و آمد در آنها زیاد است بسیار کاربردی می باشد. زیرا در صورت عدم حضور فرد در داخل ساختمان می تواند تصویر شخصی که در نبود او مراجعه داشته را نشان دهد.

 

اینترکام یا ارتباط داخلی بین واحد ها:

در این ویژگی واحدها می توانند با واحدهای دیگر ساختمان یا با واحد نگهبانی ساختمان ارتباط برقرار کنند. این ویژگی در محل کار و ساختمان های تجاری بسیار کاربردی است زیرا باعث کاهش رفت و آمد در ساختمان می شود و همچنین ارتباط بین واحدها را بسیار سهل تر می کند.

 

قابلیت لمسی بودن آیفون تصویری:

ویژگی دیگری که در راهنمای خرید درب باز کن تصویری به آن می‌پردازیم، پشتیبانی دستگاه از قابلیت لمسی بودن است. طبیعتاً آیفون تصویری لمسی به مراتب رابط کاربری بهتر و ساده‌تری دارد و در نتیجه می‌توانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

آیفون‌هایی که از قابلیت تاچ پشتیبانی می‌کنند مانیتور بزرگی داشته و دکمه‌های کمتری در آن‌ها تعبیه شده است.

معمولاً صفحه نمایش آیفون‌های تصویری لمسی باید بین ۷ تا ۱۰ اینچ باشد تا بتوانند تصاویر را در ابعاد و وضوح مناسبی به فرد نمایش دهند و همچنین استفاده از آن‌ها برای فرد نیز راحت‌تر باشد.

 

خدمات پس از فروش آیفون تصویری:

معیار مهم دیگری که باید در راهنمای خرید آیفون تصویری به آن بپردازیم خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در هنگام خرید انواع مدل‌های تصویری باید آن توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ چرا که ممکن است به هر دلیلی آیفون دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در چنین شرایطی بهتر است شرکت تولید‌کننده دستگاه مسئولیت تعمیر و تعویض قطعات را نیز بر عهده داشته باشد.

در صورت وجود خدمات پس از فروش، دیگر نیازی نیست تا به مراکز فرعی تعمیرات که ممکن است اعتماد کاملی نیز به آن‌ها نداشته باشید مراجعه کنید.

به واسطه خدمات پس از فروش در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در آیفون تصویری دستگاه به نمایندگی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس مشکل پیش آمده تعمیر شده یا قطعاتی از آن تعویض شود.

همانطور که در موارد بالا گفته شد معیارهای زیادی باید در هنگام خرید درب باز کن تصویری درنظر گرفته شود. شرکت آیو ایران با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه فروش آیفون تصویری می توانند با دادن مشاوره به شما در جهت مناسب ترین درب باز کن تصویری متناسب با کاربرد و بودجه ای که در نظر گرفته اید کمک کنند.

 

کلام آخر

شرکت آیو ایران سال ها است که در زمینه فروش تجهیزات حفاظتی فعالیت دارد و نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی را در اختیار گرفته است. شما می توانید تمام محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه آیو ایران تهیه کنید و  از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

برای مشاوره با کارشناسان آیو ایران و خرید محصولات با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۲۷۰۵۷۴

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.