مجله اینترنتی گزارش یک رسانه از وضعیت فعلی زاهدان - سرپی






۱۳۵۷۲۰۸




گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقین از ماه‌ها قبل در تلاش ‌بودند به بهانه حوادث ۸ مهر زاهدان، دوباره با تحریک مردم بلوچ در نماز این هفته زاهدان اقدام به اغتشاش و ناامنی کنند و برخی تحرکات سنگین ر‌سانه‌ای خود را از روزهای گذشته آغاز کرده بودند و تلاش‌های بسیاری کردند تا مردم را با خود همراه کنند.

تسنیم: گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقین از ماه‌ها قبل در تلاش ‌بودند به بهانه حوادث ۸ مهر زاهدان، دوباره با تحریک مردم بلوچ در نماز این هفته زاهدان اقدام به اغتشاش و ناامنی کنند و برخی تحرکات سنگین ر‌سانه‌ای خود را از روزهای گذشته آغاز کرده بودند و تلاش‌های بسیاری کردند تا مردم را با خود همراه کنند.

گزارش یک رسانه از وضعیت فعلی زاهدان

این رسانه‌ها با طرح ادعاهای غیراوقعی و انتشار اخبار کذب در تلاش بودند احساسات مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه مردم بلوچ را به بهانه حوادث ۸ مهر برانگیخته و اوضاع را علیه آنها نشان دهند و بگویند نظام اسلامی کاری برای شما نخواهند کرد تا با این حربه بتوانند ‌با حضور برخی عوامل نفوذی خود، شهر را ناامن کرده و اقدام به تخریب اموال عمومی و درگیری در شهر کنند.

نیروهای امنیتی از صبح امروز به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری و اغتشاش در سطح شهر، در آماده‌باش کامل بوده و با حضور در برخی معابر و خیابان‌های شهر به ویژه خیابان خیام که منتهی به مسجد مکی می‌شود، تحرکات افراد نفوذی و معاند را تحت نظر گرفته تا مانع هرگونه خرابکاری از سوی این افراد شوند.

پس از اتمام نماز جمعه اهل سنت زاهدان، عده‌ای قلیل اقدام به تجمع و سنگ‌اندازی به سمت نیروهای امنیتی کردند که مأموران امنیتی نیز با تیراندازی هوایی و پرتاب گاز اشک‌آور صحنه را مدیریت کردند و این عده نیز بعد از دقایقی پراکنده شدند.

طبق گزارش میدانی خبرنگار تسنیم هیچ‌گونه مشکل خاصی در سطح شهر نیست و فقط تعدادی از نیروهای امنیتی در خیابان خیام مستقر‌ند تا مانع از هرگونه اقدام خرابکارانه از سوی برخی افراد شوند.

با این حال اما رسانه‌های “تجزیه‌طلب، معاند و منافقان” در فضای رسانه‌ای، وضعیت شهر را ‌‌جنگی و همراه با درگیری نشان داده و بعضاً با انتشار فیلم‌های قدیمی می‌خواهند به مخاطب اینگونه القا کنند ‌وضعیت شهر ناامن است و نیروهای امنیتی در حال سرکوب نمازگز‌اران هستند، اما واقعیت امر حکایت از آرامش کامل در شهر بدون هرگونه تجمع یا ناامنی است.

طبیعت_F پلاس

ساقدوش بار بنر E

دکتر طالبی_E

ادیب_ E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ٧/٢ ميليون تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : صفحه نخست تاريخ : 29 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.