مجله اینترنتی یک دقیقه وقت‌تان را به ما بدهید؛ شما! بله خود شما! - سرپی






۱۳۷۸۵۰۰




همراهی و بی‌قراری مخاطبان وفادار «سرپی» در روزهایی که نبودیم، شوکه‌کننده بود. لبریز از غرور شدیم و به خودمان و کارمان و دوستانی که داریم افتخار کردیم.

سرپی: همراهی و بی‌قراری مخاطبان وفادار «سرپی» در روزهایی که نبودیم، شوکه‌کننده بود. لبریز از غرور شدیم و به خودمان و کارمان و دوستانی که داریم افتخار کردیم.

ایرانیانی در سرتاسر جهان. تلفن‌هایی که یک لحظه از زنگ زدن نمی‌ایستاد. دلگرمی دادن‌هایتان و ابراز محبت‌‌هایتان. صدای خوب شما بود که این چند روز دوری را برای ما قابل تحمل کرد. شاید بیش از همیشه فهمیدیم که چه جایی در قلب و ذهن شما داریم و همه اینها ما را بیشتر از همیشه برای کار کردن امیدوار کرد.

یک دقیقه وقت‌تان را به ما بدهید؛ شما! بله خود شما!

به ما انگیزه داد و آتشی در دل‌هایمان روشن کرد تا بدانیم زحمات‌مان دیده می‌شود. تا مطمئن شویم که تلاش برای شما و در کنار شما و ساختن و به روز نگه داشتن رسانه‌ بزرگ، از طرف مخاطبانش بدون قدر نمی‌ماند. حتی اگر در تمام این سال‌ها ساکت بوده باشید. حتی اگر با انتقادها و غلط‌گیری‌هایتان ما را کمک کرده باشید تا معایب‌مان را کمتر کنیم.

حالا، امروز، پس از طی کردن تلخ‌ترین و سردترین و آلوده‌ترین روزهای سال و این دوری کشنده، دوباره به میان شما برگشته‌ایم. این نبودن برای ما هزینه‌های بسیاری داشت که بزرگترینش ریزش مخاطب بوده است. طبیعی است که وقتی نباشی، مخاطب حرفه‌ای و تشنه خبر به چشمه‌های دیگر سر خواهد زد و صدا زدن همه و برگرداندن‌شان سخت و زمان‌بر است.

اینجاست که دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم. شما که عضوی از خانواده بزرگ سرپی هستید. برای جبران این آسیب از شما کمک می‌خواهیم که ثابت کردید بهترینید. هر خواننده سرپی با اطلاع‌رسانی به دیگر مخاطبان، با کمک به ما برای برگرداندن خوانندگان رسانه بخشی از راه‌حل ما خواهد بود.

اگر فکر می‌کنید سرپی ارزشش را دارد، این را به دوستان‌تان بگویید. اگر فکر می‌کنید سرپی کمک می‌کند که آخرین اخبار را دریافت کنید، نگاه بهتری به دنیا داشته باشید و به شکلی جامع‌تر و کامل‌تر از رویدادهای مهم ایران و جهان باخبر شوید، این را به دور و بری‌هایتان هم بگویید. سرپی را به همه معرفی کنید. مطمئن باشید لطفی که می‌کنید آنها را خوشحال خواهد کرد. ما را هم خوشحال خواهد کرد.

یادتان باشد که همه تلاش همکاران ما در سرپی وقتی مفید است که دیده و خوانده شود. همراهی شما و معرفی سرپی به دیگران، بخشی از رسالت ما در این کار سترگ خواهد بود.

چشم ما به شماست و نور چشم ما شمایید. کمک‌تان را از ما دریغ نکنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

سپنتا_E داخلی

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۸/۵ ميليون تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 19 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.