مجله اینترنتی آقا سیدحسین، برای روزهای سخت‌ شما، آرزوهای خوب داریم - سرپی






۱۴۱۳۴۲۵




بازی استقلال و آلومینیوم در لیگ برتر با حضور یک دختر جیمی‌جامپ در زمین بازی خبرساز شد.

سرپی: غروب جمعه فوتبال ایران یکی از عجیب‌ترین لحظاتش را سپری کرد. دختران تراکتوری پایشان بالاخره به استادیوم باز شد و طبق شنیده‌ها ۵۰۰۰ بانوی تبریزی به عشق تیمشان راهی استادیوم یادگار امام این شهر شدند. اتفاقی بی‌سابقه در فوتبال ایران که حالا دارد به حضور بانوان در کنار آقایان عادت می‌کند و خب کسی هم منکر این حق طبیعی برای آن‌ها نیست. شاید بعدها این هفته لیگ را با این اتفاق تاریخی به یاد بیاوریم.

آقا سیدحسین، برای روزهای سخت‌ شما، آرزوهای خوب داریم

اما اتفاق اصلی در اراک رخ داد. زنانی که جواز حضور در ورزشگاه خانگی آلومینیوم را پیدا کرده بودند و یکی از هواداران خانم به وسط زمین رفت تا لیگ برتر ایران شاهد اولین جیمی‌جامپ زن در تاریخش باشد. در ادامه این زن برای دستگیر نشدن توسط نیروهای انتظامی در آغوش دروازه‌بان استقلال جای گرفت. حمایت دروازه‌بان استقلال از این خانم جیمی‌جامپ منجر به درگیری با مسئولان نیروی انتظامی شد.

در ادامه نیز میان برخی اعضای تیم استقلال مثل مهرداد محمدی، محمدرضا خالدآبادی و عکاس باشگاه با چند تن از ماموران، تنش به وجود آمد که سریعا قائله خاتمه یافت و با آزادی جیمی جامپ، آبی‌ها هم به داخل رختکن رفتند. البته این ماجرا با واکنش تند طرفداران حاضر در ورزشگاه همراه بود و آنان با پرتاب اشیای گوناگون به داخل زمین از استقلالی‌ها حمایت کردند!

آقا سیدحسین، برای روزهای سخت‌ شما، آرزوهای خوب داریم

در مورد حسین حسینی به خوبی می‌دانیم که قطعا انسان قانون‌گریزی نیست و به چیزی پشت نمی‌کند چرا که کاپیتان یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است و به خوبی می‌داند که در کجا ایستاده. حتی مهرداد محمدی، حسین مرادمند، محمدرضا خالدآبادی و سایرین هم این قصد را نداشتند. ذات فوتبال همین است و اتفاقات در لحظه رخ می‌دهد.

حالا خبر آمده در پی اتفاقات پایان بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم، سازمان لیگ، دو بازیکن استقلال که از جیمی جامپ دختر دفاع کردند را به دلیل “رفتار غیرحرفه ای و خارج از وظایف قانونی”، به کمیته اخلاقی و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار کرده است. اتفاقی که دور از انتظار نبود و این مسائل عموما از طریق این کمیته‌ها بررسی می‌شود.

آقا سیدحسین، برای روزهای سخت‌ شما، آرزوهای خوب داریمآقا سیدحسین، برای روزهای سخت‌ شما، آرزوهای خوب داریم

اما نکته بزرگ اینجاست که کمیته اخلاق با این مورد خاص چگونه رفتار می‌کند؟ شواهد نشان می‌دهد که مماشات با اتفاقات اراک کمی سخت‌تر از سایر موارد انظباطی فوتبال ماست چرا که اگر هم کمیته اخلاق کوتاه بیاید ممکن است فشار بیشتری از نقاط دیگری در جهت محرومیت مرادمند و حسینی ایجاد شود. شاگردان جواد نکونام در این فصل با بردهای اقتصادی بر صدر جدول تکیه زده‌اند و حسینی هم بیشترین کلین‌شیت را ثبت کرده. آماری که اگر تا انتهای فصل تداوم داشته باشد احتمالا مهمترین دلیل توفیق استقلال خواهد بود. اما این اتفاقات شاید رشته‌های نکونام را هم نیز پنبه کند.

حالا کاپیتان استقلال مانده و یک میز محاکمه. این که او بخشیده شود یا نه به کمیته اخلاق بستگی دارد و قضاوت جمعی هیچ دخل و تصرفی در سرنوشت او ندارد. حسینی به تازگی تولد فرزند دومش را هم جشن گرفته اما انگار پارادوکسی عجیب بر زندگی‌اش نقش بسته. البته حسین مرادمند هم همین وضعیت را تجربه می‌کند. چیز بیشتری هم نه می‌توان نوشت نه می‌توان گفت. فقط امیدواریم هر چه که هست ختم به خیر شود.

چوب و هنر_Fپلاس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۹/۵ ميليون تومان

آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن
لوگو و پوستر طراحی میکنن

ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

ادیب_ E

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 14 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.