مجله اینترنتی اتفاق نگران‌کننده برای سلبریتی‌ها که زنگ خطر را به صدا درآورد - سرپی






۱۳۶۸۰۹۳




فشار اقتصادی و احساس نامنی که این روزها در جامعه زیاد شده است، حالا وارد فاز تازه‌ای شده است

سرپی: فشار اقتصادی و احساس نامنی که این روزها در جامعه زیاد شده است، حالا وارد فاز تازه‌ای شده است، خصوصا پس از اتفاق تلخی که برای داریوش مهرجویی و همسرش افتاد. قتلی که می‌گویند در ابتدا با یک هشداری شبیه به دزدی همراه بوده، در همین هفته‌ها اخباری مبنی بر سرقت از کسانی مثل بیرانوند و یا همین دیشب امیر نوری آمد و بعضا این سرقت‌ها همراه با خشونت بوده، مثل اتفاقی که برای بهنام ابوالقاسم‌پور افتاده و منجر به ضرب و جرح هم شد. سیاهه نفراتی که از آن‌ها دزدی شده البته زیادتر از این‌هاست، محراب قاسمخانی، علی دایی، سیلوا… این وقایع را بگذارید کنار افراد بی نام و نشانی که به اسم و در قالب توقیف خودرو بابت حجاب( در برخی منابع خبری ادعا شده که برخی کلاهبرداران در خودشان را در قالب پلیس جا می‌زنند و و خودرو توقیف می‌کنند)، بعضا سر شهروندان را کلاه می‌گذارند و خلاصه که کمی شاید این وضعیت نیاز به بازنگری دارد، شیوع سرقت از افراد مشهور، ایجاد ناامنی به طرق مختلف، امنیت روانی را از شهروندان گرفته است.

اتفاق نگران‌کننده برای سلبریتی‌ها که زنگ خطر را به صدا درآورد

قدم زدن و تردد در ساعاتی که شهر خلوت‌تر است، دلهره‌آور شده و حتی تردد با ماشین به دلیل برخی حواشی غیرقابل پیش‌بینی این روزها تبدیل به یک فرآیند متشنج شده، سارقان و یا افرادی که در قالب‌ها مختلف تشنج ایجاد می‌کنند، لذت یک تردد بدون دردسر را از شهروندان گرفته‌اند. آن قدر فضا متشنج است که وقتی دیروز همسر کیهان کلهر پست گذاشت که از خانه‌اش دزدی شده، همه بی‌درنگ به قیاس ماجرای او با داریوش مهرجویی رسیدند، امری که در نگاه اول کمی عبث و بیهوده به نظر می‌رسد. احساس ناامنی گاه از خود ناامنی بدتر است و نتیجه شده همین که تمام وقایع به بدبینانه‌ترین شکل تفسیر می‌شود. این روزها شهر محل جولان سارقان شده و متاسفانه حواس نیروهای نظم‌دهنده به مسائلی غیرضروری‌ست. حجم نوشته‌های ترس‌زده و ملتهب شهروندان در شبکه‌های اجتماعی در خودش هشدارهایی دارد که شاید باید به آن توجه کرد، شهروندی که از توقیف خودرویش در پارکینگ خانه خودش ترس دارد، حد نهایت ناامنی روانی را تجربه می‌کند. اینجا فضای خالی ایجاد می‌شود که برنده‌اش سارقان شهر هستند. حواس‌ها پرت جایی‌ست که ای دریغ، ای افسوس، مبادا که دیر شود، مبادا…

اتفاق نگران‌کننده برای سلبریتی‌ها که زنگ خطر را به صدا درآورد

زهره سلطان آبادی، همسر این آهنگساز ماجرا را اینطور روایت کرده بود:  

برای چند ساعت بشدت خشمگین بودم، حالا خشمم فرو نشسته و بیشتر به جزئیات توجه میکنم.

دیدم دستکش بوکس و مکمل ورزشی و دستگاه اسپرسو ساز و کُت‌های چرمی خلبانی و موتورسواری را هم برداشتی، حدس زدم که اهل ورزش باشی. دیدم عطرها و کیف‌های زنانه را هم برداشتی، حدس زدم که شاید زن عزیزی در نظرت داشتی.

شاید تو، ای صاحب این رد پا، پیامم را دیدی و اینجا یا به هر شکلی با من تماس گرفتی. میخواهم بدانی که درِ مهر و حتی دوستی، هیچ وقت از سوی اهل این خانه که تو دیشب ناخوانده واردش شدی به رویت بسته نیست.

کاربران فضای مجازی اما با توجه به فاجعه اخیر در منزل داریوش مهرجویی، از این ادبیات همسر کیهان کلهر ابراز نگرانی کرده‌اند

مادر حسنک نوشت: دزد زده به خونۀ زهره سلطان‌آبادی (همسر کیهان کلهر). من بودم تو اون خونه ‌نمی‌موندم. فقط می‌دویدم.

نارسیس هم گفت: واقعا نگران ‎کیهان کلهر هستم. سارقان به خونه‌ی کلهر رسیدند.

اتفاق نگران‌کننده برای سلبریتی‌ها که زنگ خطر را به صدا درآورد

تیچر عصبانی شد: دزد رفته خونه کیهان کلهر؟ مردم چقدر ادایی شدن! اهل ورزش هستی / زن عزیزی در نظرت داشتی / با دزدی کردن با من تماس گرفتی / در مهر و دوستی این خانه به رویت بسته نیست 

آخه زن همین چند وقت پیش دزد رفت دو نفر رو کاردی کرد فقط فرار کن

هاشاک هم با تایید توئیت قبلی نوشت: آره ‌فقط دزدی از خونه رو سانتیمانتال نکرده بودیم که همسر کیهان کلهر عزیز زحمتش رو کشید.

ابوالمشاغل هم اینطور ناراحتی خود را ابراز کرد: فقط از صمیم قلب امیدوارم که کیهان کلهر به باغبون منزلشون پول بدهکار نباشه!!!

اریک جنتل اما از زوایه دیگری به ماجرا نگاه کرد: ‌خونه استاد کیهان کلهر و دزد زده بعد همسرشون یه پستی تو اینستاگرام نوشته انقد با شخصیت داره راجب این دزد صحبت میکنه آدم دلش میخواد بره کامنت بذاره بگه منو میگه‌ها من دزدی کردم چقد این زوج عشقن

فاطمه هم در ادامه نوشت: به خدا جای این دزد باشم همه‌چی رو برمی‌گردونم. می‌رم یه چای مهمون این زوج دوست‌داشتنی می‌شم و به زمین و زمان و جبر روزگار فحش می‌دم و می‌رم پی زندگیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 1 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.