مجله اینترنتی این ۶ جمله دیشب ژنرال، واقعا خنده‌‌دار بود - سرپی






۱۳۹۸۸۸۳




این را هم باید گفت که کلیت اظهارنظرها در توئیتر و اینستاگرام معطوف به این بوده که جنس صحبت‌های ژنرال را قانع‌کننده ندانسته‌اند و اصطلاحا آن را چیزی شبیه توجیه قلمداد کرده‌اند

سرپی: امیر قلعه نویی دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، توضیحاتی ارائه کرد. بخش‌هایی از این گفتگو در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، در اینجا آن بخش‌های خبرساز را مرور کرده‌ایم، البته قبل از این که سراغ مرور جملات امیرخان برویم، این را هم باید گفت که کلیت اظهارنظرها در توئیتر و اینستاگرام معطوف به این بوده که جنس صحبت‌های ژنرال را قانع‌کننده ندانسته‌اند و اصطلاحا آن را چیزی شبیه توجیه قلمداد کرده‌اند

این ۶ جمله دیشب ژنرال، واقعا خنده‌‌دار بود

جدی می‌فرمایید؟

قلعه نویی در قسمتی از این گفت و گو گفت: من ۲۰۰۷ مربی تیم ملی شدم و بعد رفتم کرمان مربی‌گری کردم. یعنی ما عاشق ایران هستیم. اینجا شد خدمت می‌کنیم، نشد کرمان خدمت می کنیم و بعد در سیرجان. من دیگر به پولش نیاز ندارم و اگر قراردادم را بگویم واقعا می خندید. قرارداد همکارانم که واقعا مظلومانه است. میثاقی هم در واکنش به حرف‌های قلعه‌نویی خنده ریزی کرد و گفت: جدی می‌فرمایید. قلعه نویی در ادامه گفت: آقای تاج واقعا دارند زحمت می کشند که باز هم میثاقی گفت: ایجا واقعا باید بگویم جدی می‌فرمایید؟

توجه به این بخش صحبت‌های قلعه‌نویی بیشتر به خاطر وایرال شدن «جدی می‌فرمایید؟» بوده و میثاقی هم که این روزها بهتر از همیشه‌اش است، می‌داند که چطور با دو کلمه خودش و برنامه‌اش را وایرال کند.

گواردیولا بازیکن بزرگی نبوده است

قلعه‌نویی در قسمتی هم گفت گواردیولا مربی با دانشی است اما بازیکن بزرگی نبوده است. هیوا یوسفی در توییتی به این حرف قلعه نویی واکنش نشان داد: پپ گواردیولا ۱۱ سال بازیکن بارسلونا بود، ۶ بار لالیگا برد، یک بار جام باشگاه‌های اروپا(لیگ قهرمانان)، یک بار کوپادلری، ۴ باز سوپر کاپ اسپانیا و یک بار هم سوپرکاپ اروپا. با وجود همه این‌ها، امیر قلعه‌نویی گفت بازیکن بزرگی نبوده.

از توئیت هیوا که بگذریم، اصلا این که چرا اسم گواردیولا وسط می‌آید از این جهت است که کادر قلعه‌نویی اصرار داشتند که تاکتیک خودشان را گواردیولایی معرفی کنند، این اتقاق در میانه جام ملت‌ها چند بار رخ داد.

اتفاقات و بدشانسی جزوی از فوتبال است

سرمربی تیم ملی اتفاقات و بدشانسی را عامل نتیجه نگرفتن تیم ملی در جام ملت‌ها دانست و گفت: اشتباهات جزوی از فوتبال است. سرمربی تیم ملی بار دیگر با صحبت از نقش شانس، گفت: «از مسی بالاتر داریم؟ در فینال جام جهانی ۲ توپ لو داد که بازی مساوی شد. این مسائل در فوتبال هست. فرگوسن هم گفته شانس در فوتبال اهمیت دارد. دیگر از او که بالاتر نیستیم. ما می‌گوییم اتفاقات جزئی از  فوتبال است. ما بر اساس آمار حرف می‌زنیم. ولی اتفاقات و بدشانسی هم در فوتبال وجود دارد. ما در نیمه دوم مقابل قطر هر پنج دقیقه یک کرنر زدیم، یعنی برنامه داشتیم ولی کرنرهای ما گل نشد. یعنی برنامه داشتیم که هفت موقعیت به وجود آوردیم.»

میثاقی در واکنش به این جمله قلعه نویی گفت: بدشانسی را جزوی از فوتبال می‌دانید که همین جوری حذف می‌شوید. این جمله میثاقی با واکنش مثبت فوتبال‌دوستان همراه شده، به هر حال بخش زیادی از هواداران تیم ملی حذف ایران را منطقی نمی‌دانند، آن‌ها معتقدند عملکرد تیم ملی ضعیف بوده و جملات و دلایل قلعه‌نویی را قانع‌کننده نمی‌دانند.

با ۷ گل خورده، جزو دو تیم اول در ساختار دفاعی هستیم

قلعه نویی در دفاع از تیم ملی گفت: «ما در ساختار دفاعی جزو دو تیم اول بودیم و نگذاشتیم روی دروازه‌مان موقعیت ایجاد شود که میثاقی در ادامه گفت: قطر ۴ حمله کرد و ۳ گل به ثمر رساند.»

بله! تیم ملی با یک کلین‌شیت در بازی با هنگ‌کنگ و دریافت ۷ گل در ۶ بازی به گمان قلعه‌نویی بهترین خط دفاعی در جام ملت‌ها را داشت.شاید مرغ پخته هم از این جنس استدلال‌ها خنده‌اش بگیرد

آنالیز تلگرامی، روش نوین قلعه‌نویی در تیم ملی

قلعه نویی در جای دیگری از صحبت‌هایش گفت: در گروه تلگرامی‌ای که داریم حریفان را هم از نظر تیمی و هم فردی آنالیز می‌کنیم. میثاقی در جواب گفت: پس چرا ۲۰ بار از اکرم عفیف پشت توپ خوردیم که سرمربی تیم ملی گفت: فوتبال است و اتفاقات خب، پلی‌استیشن که نیست.

برخی از مخاطبان واکنش جالبی داشتند: تلگرام که فیلتر است، چگونه در تلگرام حریفان را آنالیز می‌کنید؟

قلعه‌نویی، عملکرد تیم ملی را با انگلیس مقایسه کرد

سرمربی تیم ملی در دفاع از عملکرد شاگردانش در تیم ملی گفت: انگلیس بهترین لیگ و زیرساخت را دارد اما سالهاست قهرمان جهان نشده، فوتبال که چرا ندارد! یا آلمان در سال‌های اخیر افتخاری کسب نکرده است.

نظر یک کاربر در مورد خلاصه حرف‌های قلعه‌نویی در برنامه میثاقی را در ادامه می‌خوانید:

من قبول دارم اشتباه کردم ولی … (قبول ندارد)

نمیخواهم بگویم تاکتیک تیم ایراد نداشت ولی … (گفت)

من تمام انتقادات را می‌پذیرم اما … (نپذیرفت)

من به تمام منتقدها احترام می‌گذارم اما … (هیچ توجهی به انتقادها نداشت)

من مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم … (گردن نگرفت)

همه پیشکسوتان روی سر من جا دارند اما … (برایم مهم نیستند)

من کوچیک همه کارشناسان هستم اما … (به درک)

من کوچک‌ترین عضو جامعه فوتبال هستم اما … (مورینیو را هم قبول ندارد)

نیلوفر اردلان، مربی صاحب نام فوتبال بانوان هم با انتشار یک استوری به امیر قلعه‌نویی کنایه زد.

این ۶ جمله دیشب ژنرال، واقعا خنده‌‌دار بود

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 20 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.