مجله اینترنتی خانم پشت رُل لندکروز با روسری‌ حریرِ لوزی و ابروهای آمبره! - سرپی






۱۳۶۹۳۰۷




همین یکی دو روز گذشته بود که کارشناس یکی از برنامه‌های تلویزیونی اظهارات جنجالی درباره حضور برخی اصلاح‌طلبان در صداوسیما داشت

سرپی: همین یکی دو روز گذشته بود که کارشناس یکی از برنامه‌های تلویزیونی اظهارات جنجالی درباره حضور برخی اصلاح‌طلبان در صداوسیما داشت و گفت: مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.

خانم پشت رُل لندکروز با روسری‌ حریرِ لوزی و ابروهای آمبره!

این اظهارات واکنش‌ها و انتقادهای گسترده‌ای در پی داشته است

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به اظهارات این خانم نوشت: «مملکت» که فقط متعلق به «حزب‌اللهی‌ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده ای خود حزب الهی خوانده می گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده ای سیاست را خالص سازی کردند، اما یقینا ملت به آنها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد.

گفتنی است که  فعال فضای مجازی در انتقاد به شبکه افق در تلویزیون گفته بود: چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست.

رسول اسدزاده، روزنامه‌نگار نیز طی یادداشتی در رابطه با این ویدئو نوشت: از وقتی که گوشی را برداشته‌ام در هر کانال و صفحه‌ای با ویدئو سخنان این زن مواجه می‌شوم. البته بیشتر حرف‌های او اهمیت چندانی ندارند. صدا و سیما خیلِ مخاطبانش را مدت‌هاست که از دست داده، تا جایی که من می‌بینم همان افرادی هم که مشتری تماشای فوتبال و سریال‌های سانسور شده‌اش بودند یاد گرفته‌اند با پلتفرم‌های اینترنتی به برنامه‌های دلخواهشان نگاه کنند. به همین خاطر من گمان می‌کنم بیشتر حرف‌های این زن از جمله مثلا انتقاد او از آذری جهرمی اهمیت خاصی ندارد. تنها جایی که سخنان او اهمیت دارد جمله‌ای است که سبب شده امروز ریخت و قیافه و صدای او اینترنت را در نوردد. جایی که می‌گوید این مملکت مالِ حزب‌اللهی هاست… ظاهر و وجنات او برای من بسیار آشناست. کافیست یک روز در ترافیک خیابان پاسداران و دَروس گیر بیافتید تا مشابه این خانم را که پشت رُل لکسوس و لندکروز و سوناتا‌های blue core، نشسته‌‌اند را ببینید. با روسری‌های حریرِ لوزی شده، ابروهای به دقت آمبره و میکروبلیدینگ شده، پوستِ صورتِ براق که به وضوح به تازگی از فیشیال در آمده، لب‌های ژل زده و گوشی سیزده پرومکس به دست، لم داده‌اند پشت ماشین‌هایشان و لابد از فرط ایمان به ترافیک و پیک‌های اسنپ باکس و اسنپ فود فحش چارواداری نمی‌دهند. آدم‌هایی که افتاده‌اند داخل خمره عسل و دارند عشق دنیا را می‌کنند و تو‌شه آخرت جمع می‌کنند… البته مسلم است همه هم مسلکان این زن ساکن شمال تهران و صاحب ثروت نیستند، ولی چهره این یکی برای من به طرز عجیبی یادآور قماشی است که گفتم… قماشی که واقعا امر به آنها مشتبه شده که این کشور، ارث پدری‌شان است… نه!!!! این مملکت ارث پدری هیچ کس نیست. این خاک مادر و گهواره ده‌ها میلیون آدمِ زنده و میلیاردها آدمِ مُرده و به دنیا نیامده است. همه ما در این کشور سهیم هستیم، تمام شش دانگ این کشور مشاعِ یک موجودیت واحد به نام ملّت است… کشوری که هزاران سال عمر کرده و خواهد کرد و چه خوب است که نام و مرام ما در تاریخ این سرزمین برای آیندگان یادآور نیکی باشد وگرنه نفرت انگیز و مهوّع بودن هنرِ خاصی نیست… 

خانم پشت رُل لندکروز با روسری‌ حریرِ لوزی و ابروهای آمبره!

کامبیز نوروزی، حقوقدان نیز در کانال تلگرامی خود نوشت: یک خانمی را آورده‌اند و با حرارت تمام به شبکه افق انتقاد می‌کند که چرا یکی دو نفر  شخصیت غیراصولگرا آورده‌اند و با آنها مصاحبه کرده‌اند. او با حرارت خیلی بیشتر ادامه می‌دهد که این مملکت مال حزب‌الهی‌هاست”. احتمالا او آنقدر می‌داند ملت یعنی چه. اما مثل خیلی از همفکرانش اعتقادی به این مفهوم ندارد و اصلا چیزی به نام ملت را قبول ندارند. می‌خواهند با این شعارها همه چیز را قبضه کنند و سند شش دانگ قدرت را به نام خودشان بزنند. مملکت متعلق به ملت است. همه آحاد ملت با هر دین و عقیده و تحصیل و درآمد و جنسیت و قومیت و …. به یک اندازه صاحب مملکت ‌اند. مملکت متعلق به هیچ گروهی نیست. متعلق به ملت است. خیلی وقت است که یک عده‌ای با دستاویز کردن ارزش‌های محترمی مانند مفاهیم دینی، خودشان را صاحب مملکت یا صاحب‌تر می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند با این بهانه‌های واهی و بی‌پایه مردم ر از قدرت برانند و به سلطه خویش درآورند. مملکت و حاکمیت مطلقا مطلقا از آن تمام ملت است. می‌شود مجلس و دولت را به انحصار  گروه‌های خاص درآورد، مملکت را اما نه. می‌شود زمین و جنگل و خانه و کارخانه را مصادره کرد، مملکت را از ملت اما نه.

سید محمدعلی ابطحی هم گفت: نمیشناسمشون اما مملکت را مال خودشان می‌دانند و بس. حضور ایشان هم در تلویزیون کار خوبی است. باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند.  اما خدا کند که مسئولان کشور باور نکنند. بدانند ایران مال ایرانی‌هاست!

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب هم نوشت: واقعیت را همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: “مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!” من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!

مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه نیز در واکنش به این ویدئو نوشت: تقصیر آن خانم نیست، کسی که با علم به سابقه فرد مورد اشاره او را روی آنتن زنده می‌برد باید پاسخگو باشد. آنتن زنده شوخی‌بردار نیست.

سعید آجورلو، روزنامه نگار هم نوشت: نمونه دقیق ادبیاتی که جز طرد کردن و راندن و تخریب حرف و سخن دیگری ندارد. از چنین تفکری انتظار ساختن نباید داشت. شکاف خلق می کند تا زیست سیاسی خود را دوام دهد. صفت چنین ادبیاتی هر چه باشد، انقلابی نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

سپنتا_E داخلی

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۸/۵ ميليون تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 5 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.