مجله اینترنتی شش نکته به جا مانده از دیشب که بی‌پاسخ مانده است - سرپی






۱۳۹۳۱۸۳




شب گذشته تیم ملی در دیداری سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی از سد سوریه گذشت و حریف ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت‌ها شد.

سرپی: شب گذشته تیم ملی در دیداری سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی از سد سوریه گذشت و حریف ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت‌ها شد. در مسابقه‌ای که با اخراج طارمی، در آستانه حذف بودیم، تجربه ستاره‌ها به کمک ژنرال آمد و با درخشش بیرانوند و پنالتی‌زنان، فعلا در جام ماندگار شدیم.

شش نکته به جا مانده از دیشب که بی‌پاسخ مانده است

چند نکته از بازی شب گذشته تیم ملی را با هم مرور می کنیم:

یک: تقریبا واضح و مبرهن است که برخی ستاره‌های تیم ملی با قلعه‌نویی مشکل دارند، بازیکنی که در رم بازی می‌کند، یا بازیکنی که در آستانه پیوستن به اینترمیلان است، طبیعتا از مربی سابق گل‌گهر سیرجان فرمان نمی‌برند، آن کنایه آخر بازی قلعه‌نویی به بزرگترهای تیم هم احتمالا اشاره به همین دسته از بازیکنان بود.

شش نکته به جا مانده از دیشب که بی‌پاسخ مانده است

دو: این همه عکس‌هایی که از دیشب و از تیم به اصطلاح ۹۸ به اشتراک گذاشته می‌شود نشان از این دارد که این تیم فعلی به هر دلیل به اندازه‌ای که باید و شاید مورد توجه برخی از مردم قرار نگرفته است، لزوم بازنگری در برخی از تصمیمات حوالی تیم ملی می‌تواند به روند ری‌برندینگ این تیم ملی کمک کند، اقداماتی که این حس را به مردم بدهد که این تیم ملی متعلق به یک ملت است.

سه: صداوسیما به گمان برخی شاید باید طرحی دیگر دراندازد، جروبحث خداداد و خیابانی کُفر خیلی از کاربران را درآورده، روزگاری عادل و صدر و مزدک و محصص و حالا… برخی گمان می‌کنند حتی جنس گزارشگری احمدی هم نازل است. کیفی‌گرایی از دستور کار صداوسیما خارج شده است؟ حداقل دیشب این‌طور به نظر می‌رسید.

شش نکته به جا مانده از دیشب که بی‌پاسخ مانده است

چهار: برخی پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به روزبه چشمی حمله می‌کنند که خوب نبوده و کیفیت مدنظر را نداشته! اگر روزبه در تیم محبوب این دسته از منتقدان حضور داشت هم تحت این انتقادات قرار می‌گرفت؟ نه! قطعا نه. از آن طرف طارمی و بیرانوند، مورد انتقاد برخی هواداران استقلال قرار دارند، اصلا مگر می‌شود تیم ملی را بدون طارمی و بیرانوند تصور کرد؟ حنجره‌هایتان را برای لیگ نگه دارید! چند روز این دوقطبی استقلال و پرسپولیس را رها کنید.

پنج: برای همه این مسئله روشن است که با این طرز فکر و نوع بازی، مقابل تیم حرفه‌ای ژاپن قطعا به مشکل خواهیم خورد. سطح تیم های شرق آسیا به خصوص ژاپن آنقدر بالا رفته که برای حذف آنها دیگر اتفاقات فوتبالی هم جواب نمی‌دهد. تجدید نظر در ترکیب تیم ملی، تعویض‌های به موقع و درست از کادر فنی، ریکاوری روحی مناسب و احتیاط از شروط موفقیت در این بازی سرنوشت ساز است. تیم ملی نشان داده که بدون حضور طارمی و سردار آزمون در دیدارهای مهم به مشکل می‌خورد. حالا هم اخراج طارمی و عدم آمادگی کامل مهاجم رم قطعا اثرات خود را در بازی با ژاپن نشان خواهد داد.

شش نکته به جا مانده از دیشب که بی‌پاسخ مانده است

شش: بازی با سامورایی‌ها قریب به یقین آخرین فرصت امیر قلعه‌نویی برای احیای خود در فوتبال ایران است. بعد از قهرمانی در سال ۹۲ با استقلال، ژنرال در طول یک دهه در تیم‌هایی چون سپاهان و گل گهر با صرف هزینه زیاد موفقیتی کسب نکرده و با ناکامی احتمالی در این دیدار، شاید عمر مربیگری امیرخان هم به پایان برسد و او باید تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار ببندد.

چوب و هنر_Fپلاس

فرش بهشتی_F پلاس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۸/۵ ميليون تومان

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 1 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.