مجله اینترنتی قهر جنجالی روی آنتن زنده بابت خبرسازترین پرونده اعتراضات - سرپی






۱۳۶۸۴۵۴




امروز پدر شهید روح الله عجمیان در برنامه زنده شبکه سه، بعد از چالش با مجری تلویزیون برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد. او طی گفتگوی خود با مجری، گفته است که در احکام صادر شده برای عاملان مرگ شهید عجمیان دخل و تصرفی صورت گرفته.

سرپی: امروز پدر شهید روح الله عجمیان در برنامه زنده شبکه سه، بعد از چالش با مجری تلویزیون برنامه زنده را ترک کرد. او طی گفتگوی خود با مجری، ادعای عجیب دخالت علی اکبر ولایتی در احکام برخی بازداشتی‌های اعتراضات سال گذشته را مطرح کرد.

قهر جنجالی روی آنتن زنده بابت خبرسازترین پرونده اعتراضات

در واکنش به اعتراض جنجالی پدر شهید عجمیان، رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: هیچ کس در این پرونده له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است.

قهر جنجالی روی آنتن زنده بابت خبرسازترین پرونده اعتراضات

دوازدهم آبان‌ماه بود که تعدادی از معترضان در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اعتراضات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزادراه کرج ـ قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مأمورین کردند.

در حوادث این روز، «سیدروح‌الله عجمیان» یکی از حافظان امنیت به شهادت رسید.

رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از شهادت این شهید عزیز، طی تماس تلفنی، دستور تسریع در شناسایی و دستگیری متهمان و نیز رسیدگی و صدور حکم را صادر کردند.

در نهایت، ظهر امروز پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، آرای صادره در دیوان عالی کشور قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد؛ «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.

قهر جنجالی روی آنتن زنده بابت خبرسازترین پرونده اعتراضات

متهمان «محمد امین اخلاقی ساوجبلاغی»، «امین مهدی شکراللهی» و «فرزانه قره حسنلو» هر کدام به پنج سال حبس نفی بلدو «علی معظمی گودرزی» به ۳ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.

 حکم صادره در خصوص متهم «آرین فرزام‌نیا» نیز با توجه به ادعای متعاقب بستگان او مبنی بر ابتلای وی به بیماری افسردگی، برای معرفی به پزشکی قانونی از سوی دیوان عالی کشور نقض و پرونده جهت بررسی و صدور حکم مجدد به شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز اعاده شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۷/۵ ميليون تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 2 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.