مجله اینترنتی مسیر ارشاد به بهشت از متروی تئاتر شهر می‌گذرد - سرپی






۱۳۷۳۵۳۳




اخیرا تصاویری در متروی تئاترشهر منتشر شده است که نشان میدهد حجا‌ب‌ها برای ارشاد زنان بی‌حجاب کنار یکدیگر ایستاده اند. نوع قرار گیری آنها در مترو به گونه ای بوده که توجه مخاطبان را جلب کرده است. این عکس در فضای مجازی بسیار واکنش برانگیز شده و در هر پلتفرمی دیده میشود؛ برخی از واکنش ها به این تصویر را برای شما گردآوری کرده ایم.

سرپی: اخیرا تصاویری در متروی تئاترشهر منتشر شده است که نشان میدهد حجا‌ب‌ها  برای ارشاد زنان بی‌حجاب کنار یکدیگر ایستاده اند. نوع قرار گیری آنها در مترو به گونه ای بوده که توجه مخاطبان را جلب کرده است. این عکس در فضای مجازی بسیار واکنش برانگیز شده و در هر پلتفرمی دیده میشود؛ برخی از واکنش ها به این تصویر را برای شما گردآوری کرده ایم. 

مسیر ارشاد به بهشت از متروی تئاتر شهر می‌گذرد

مهدی حاجی‌پور نوشته: اصلاح‌طلبانِ پیاده نظام دشمن! نوچه‌های اصلاحات و بعضاً ارزشی‌های بی‌خرد دارن هشتگ ‎#تونل_وحشت رو در کنار این عکس مینویسن، یجوری که مخاطب فکرکنه این افراد قراره خانوم‌های بی‌حجاب رو تو این راهرو کتک بزنن! و مسیر رو هموار میکنن برای اینکه دشمن یه کشته‌سازی بکنه و بندازه گردن نظام، و وقتی شایعاتی درباره کتک زدن باشه، باورش ساده‌تر میشه! در حالی که فعالیت این خانوم‌ها به این شکله که به مهربانانه‌ترین ادبیات فقط یه تذکر میدن! حتی بعضاً دیده شده سلطیه‌های ز ز آ بهشون توهین میکنن اما کارشون فقط تذکره اونم خیلی مهربانانه! ساده‌ترین کاری که میشه کرد! توی زمین دشمن بازی نکنید…!

مسیر ارشاد به بهشت از متروی تئاتر شهر می‌گذرد

کیوان ساعدی عصبانی بود: ‌چگونه انسجام ملی را نشانه بگیریم؟ چگونه علیه حجاب نفرت پراکنی کنیم؟ چگونه شکاف اجتماعی ایجاد کنیم؟ چگونه کاری کنیم که آمریکا هم نتوانست بکند؟ چگونه طبقه متوسط جامعه را به جان هم بیندازیم؟ احسنت!! با چنین اقدامات بر آمده از افکار زنگ زده و منقطع از جامعه توسط ‎#خودعمارپندارها…

میلاد آتشی هم در این باره توییت کرد: ‌من که نه سواد دارم نه تقوا.. احتمالا صورتی هم هستم.. ولی یه سوال از دوستان اهل فضل و تقوا دارم. علما و مبلغین دین کجان و چیکار میکنن که کار دین به اینجا رسیده!؟

کاربر حضرت آدم: تونل وحشت… فکر می‌کنید این حقوقی ک برای ترساندن زن و بچه مردم میگیرین واقعأ حلاله؟؟؟

داود حشمتی توییت کرد: ‌دستاورد ‎#شهرداری_زاکانی  فقط چهار روز دیگه که یک طفل معصوم دیگه از بین رفت امیدوارم تکذیب نکنید

کاربر شوکت خانم به این مسئله این مدلی نگاه انداخته بود: ‌چگونه دختران جوان را از پوشیدن چادر منزجر کنیم؟ دو نمره!

کاربر آمینو اسید توصیف کرد: ‌این وضعیت وحشتناکی است که در مترو انقلاب درست کرده اند..چند زن چادری با روبان «سفیران هدایت» دو طرف می ایستند، تونل وحشت درست میکنند و با بدترین لحن ممکن به زنان و دختران حمله میکنند.چند لباس شخصی هم با دوربین از صورت آدمها بی اجازه فیلم میگیرند.

توییت سیامک رحمانی هم در این باره خواندنی بود: ‌اون فیلم و سریال‌های ژانر ساینس‌فیکشن و آخرزمانی هست که هالیوود می‌سازه، خواستم بگم ما داریم زندگیش می‌کنیم.

ژینتو_F پلاس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

سپنتا_E داخلی

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد ۵-۲۰ میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۸/۵ ميليون تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 18 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.